اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در آستانه 14 خرداد

بزرگ‌ترین آرمان امام همگرایی امت اسلامی است

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بزرگ‌ترین آرزو و آرمان امام راحل وحدت و همگرایی امت اسلامی در شکست اهریمنان و طاغوتیان قرن معاصر است.

بزرگ‌ترین آرمان امام همگرایی امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که عصر امروز سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منتشر کرد با تعظیم و تکریم به شخصیت بی‌بدیل و شامخ حضرت امام راحل بیان داشته است که امت اسلامی برای دوری از هرگونه تفرقه و افتادن در دام شیاطین و شیطان‌صفتان روزگار به وحدت عملی و همگرایی حقیقی نیاز دارند تا خودشان را به عالی‌ترین درجه همیت و غیرت در غلبه بر دشمنان برسانند.

در بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تأکید شده است: ما فرزندان رشید و رهرو علمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) در تبعیت و پیروی از رهبری صالح جامعه که زعامت امت اسلامی را برعهده دارد، همیشه در صحنه حق و حقیقت حاضر هستیم و آماده دفاع از انقلاب، اسلام و کیان آن خواهیم بود.

در بخشی از این بیانیه با اشاره به رسالت تاریخی ملت ایران در حساس‌ترین پیچ تاریخی و سرنوشت‌ساز خود برای به اثبات رساندن غرور و هویت ملی و حاکمیت اسلام آمده است: همه باید در صحنه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری آماده باشیم و اجازه ندهیم دشمنان هرچه که آرزو و هدفشان است در برخورد با این نظام والا انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سپاه حضرت عباس (ع) با دعوت مردم وفادار آرمان خمینی و نهضت واقعی حسینی به حضور در مجالس و محافل گرامیداشت یاد و نام امام در 14 خرداد و پاسداشت قیام 15 خرداد اعلام کرده است که این حضور مقدمه فتح بزرگ ملت ایران در عرصه انتخابات است که با بصیرت حرکتی را به نمایش می‌گذاریم که در دنیا بی‌بدیل باشد.

سپاه استان اردبیل همچنین 15 خرداد مبدأ تاریخی حرکت ملت ایران به سمت قله‌های رفیع سربلندی را گرامی داشته و با تعظیم شهدای این روز تاریخی همه عاشقان انقلاب را به حضور در مجالس و محافل نیمه خرداد دعوت کرده است.

اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز با تسلیت فرا رسیدن بیست و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل اعلام کرد که برنامه گرامیداشت 14 خرداد در تمام شهرها، بخش‌ها و در مرکز استان از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح فردا شروع می‌شود که قرار است در مراسم فردا نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران سخنرانی کرده و به تبیین دیدگاه‌ها، جایگاه و منزلت امام راحل و انقلاب اسلامی بپردازد.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه یوم‌الله 15 خرداد و یادواره شهدای فصل بهار اردبیل نیز از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 15 خردادماه در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود.

در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل نیز برنامه‌های مناسبتی این ایام با شکوه خاص برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62008/ذ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول