اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 252

طاهری: قاطعانه از جلیلی حمایت می‌کنم

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان گفت: قاطعانه از سعید جلیلی اعلام حمایت می‌کنم و ایشان را نامزد اصلح یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌دانم.

طاهری: قاطعانه از جلیلی حمایت می‌کنم

حجت‌الاسلام سید محسن طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به موج سهمگینی از تخریب‌ها و تهمت‌ها که از ناحیه دشمنان خارجی و رسانه‌های بیگانه و برخی ساده‌انگاران داخلی نسبت به سعید جلیلی به حرکت در آمده است، اظهار داشت: مردم انقلابی و بصیرمان به خوبی می‌دانند که اینگونه تخریب‌ها همواره نتیجه معکوس می‌دهد و دشمنی استکبار جهانی با یک فرد نشاندهنده تاثیرگذاری و توانمندی فوق‌العاده ایشان در مقابله با دشمن است.

وی تصریح کرد: امروز که عرصه تقابل همه جانبه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... بین نظام جمهوری اسلامی و استکبار جهانی است و بشر در آستانه پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته، ضروری به نظر می‌رسد که کسی باید سکان مدیریت کلان اجرایی کشور را برعهده بگیرد که در کارنامه خویش تقابل هوشمندانه، قاطعانه و پیروزمندانه‌ای را با استکبار جهانی به ثبت رسانده باشد.

دبیر جبهه پایداری استان گلستان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد شعارها، برنامه‌ها و عملکرد سعید جلیلی حاکی از آن است که ایشان به خوبی توانایی احیای مجدد گفتمان انقلاب اسلامی را دارد و به همین دلیل ایشان را متهم به «کاندیدای دولت» بودن می‌کنند آری آنان که با برپایی فتنه سال 88 درصدد خاموش کردن گفتمان انقلاب بودند امروز از استمرار این گفتمان واهمه دارند.

فاصله گرفتن برخی دولتمردان در سال‌های اخیر بهانه‌ای برای دورشدن ما از گفتمان انقلاب نیست

طاهری گفت: هرچند متاسفانه برخی از دولتمردان دولت‌های نهم و دهم در سال‌های اخیر از گفتمان انقلاب فاصله گرفتند اما این موضوع بهانه‌ای برای دورشدن ما از این گفتمان نخواهد بود.

دکتر جلیلی را نامزد اصلح یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌دانیم

وی ادامه داد: با وجود اعلام حمایت بزرگان بصیری همچون حضرات آیات علامه مصباح یزدی، خزعلی، علم‌الهدی و خیل عظیمی از نخبگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خود را در این حد و اندازه نمی‌بینم که ابراز وجود کنیم اما به عنوان قطره‌ای از اقیانوس این ملت، قاطعانه از دکتر سعید جلیلی اعلام حمایت می‌کنم و ایشان را نامزد اصلح یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌دانم.

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان عنوان کرد: یقینا شخصیتی که با جانبازی در عرصه دفاع مقدس هشت ساله به همراه دیگر همرزمان خود مظلومانه و با دست خالی، نه تنها رژیم بعثی بلکه استکبار جهانی را به عقب‌نشینی وادار کرد و در عرصه دفاع هفت ساله خود از حق مسلم هسته‌ای این ملت عقب‌نشینی دیگری را بر دشمن تحمیل کرد، توانایی آن را دارد که به حول و قوه الهی در عرصه اقتصاد نیز تحریم دشمنان را خنثی کرده، قدم‌های موثری در حل معضلات این کشور بردارد.

حمایت ملت از هر فردی مشروط به تبعیت کامل از جایگاه مقدس ولایت فقیه است

طاهری تاکید کرد: بدیهی است که حمایت ملت ولایتمدار و انقلابی ما از هر فردی مشروط به پایبندی مستمر آن فرد به قانون و تبعیت کامل از جایگاه مقدس ولایت فقیه و نیابت امام عصر (عج) است.

انتهای پیام/2307/خ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول