اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ولایتی در استان زنجان:

ستاد انتخاباتی ولایتی در زنجان همایش رای اولی‌ها را برگزار می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان زنجان گفت: همایش رای اولی‌ها در زنجان از برنامه‌های تدوین شده در ستاد ولایتی است که در انتهای این هفته برگزار می‌شود.

ستاد انتخاباتی ولایتی در زنجان همایش رای اولی‌ها را برگزار می‌کند

داریوش طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری همایشی در روز پنجشنبه پیش رو خبر داد و افزود: این همایش با حضور یکی از شخصیت‌های ملی ـ مذهبی کشور در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد ولایتی در استان زنجان برگزاری نشست تبیین اندیشه‌های اقتصادی ولایتی را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط ستاد ولایتی اعلام کرد و گفت: این نشست روز چهارشنبه در شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست با حضور فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های ستاد ولایتی عنوان و اضافه کرد: این نشست در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

طاهری از برگزاری همایش در شهرستان طارم خبر داد و گفت: این نشست با حضور نخبگان، فعالان سیاسی ـ مذهبی و با حضور یکی از اعضای ستاد مرکزی شهرستان طارم برگزار می‌شود.همایش رای اولی‌ها در زنجان از دیگر برنامه‌های تدوین شده در ستاد ولایتی است که در انتهای هفته برگزار می‌شود.

رئیس ستاد ولایتی در استان زنجان از برگزاری نشستی با حضور طلاب و روحانیون استان خبر داد و افزود: این نشست با حضور یکی از اعضای حوزه علمیه زنجان برگزار می‌شود.

وی به پر رنگ شدن برنامه‌های ستاد ولایتی در هفته آینده اشاره و تصریح کرد: در هفته آینده نشست‌هایی برای صنوف مختلف توسط ستاد ولایتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول