اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تلاش‌های پلیس راه شاهد صورت گرفت

ترافیک ده‌ها کیلومتری در جاده‌های استان البرز

با وجود تلاش مأموران پلیس راه هم‌اکنون ترافیک ده‌ها کیلومتری در محورهای اصلی استان البرز مشاهده می‌شود.

ترافیک ده‌ها کیلومتری در جاده‌های استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در حال حاضر رانندگان حاضر در محورهای اصلی استان البرز شاهد ترافیک سنگین در این راه‌ها به ویژه آزادراه تهران – کرج، کرج – قزوین و جاده چالوس هستند.

براساس گزارش‌های رسیده در حال حاضر در محدوده غرب به شرق آزادراه تهران – کرج ترافیک سنگین و حدود 20 کیلومتری رانندگان را آزار می‌دهد.

این ترافیک تا ابتدای جاده چالوس نیز ادامه داشته و از ابتدای جاده چالوس در محدوده میدان حافظ کرج به سمت شمال،‌ ترافیک بسیار سنگین وجود دارد و طول خودرهایی که در این ترافیک گرفتار شده‌اند، به بیش از 30 کیلومتر می‌رسد.

براساس گزارش پلیس راه استان البرز، محدوده جنوب به شمال آزادراه کرج – قزوین نیز از بار ترافیکی برخوردار است.

* رانندگان صبور باشند و از قانون تخطی نکنند

در همین رابطه سرهنگ همایون شریفی، رئیس پلیس راه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به دلیل تعطیلات چند روزه در کشور ما آماده این حجم از خودروها بودیم و به همین دلیل اکثر مأموران پلیس راه هم‌اکنون در محدوده‌های برون‌شهری استان مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) است، از ساعت حدود 5 صبح در آزادراه تهران – کرج محدوده شرق به غرب بار ترافیک سنگین گزارش شد و این ترافیک به دلیل خودروهای حامل زائران حرم مطهر امام (ره) بود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: ترافیک فوق حدود ساعت 10 صبح و با رسیدن زائران حرم امام (ره) به مرقد مطهر کاهش یافت، اما از آن زمان به بعد ترافیک بسیار سنگین را از سمت غرب به شرق این آزادراه تجربه کردیم.

شریفی اذعان داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران – کرج ، کرج – قزوین و جاده چالوس با ترافیک سنگین خودروها روبه‌رو هستیم و مأموران پلیس راه در حال تلاش برای تخلیه بار ترافیکی موجود هستند.

وی بیان داشت: انتظار ما این است که ترافیک فوق تا ساعات پایانی روز و حتی امشب ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان البرز از رانندگان خواست تا با حفظ خونسردی خود به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته و مطمئن باشند که تخطی از قانون گره‌های ترافیکی را بیشتر خواهد کرد.

شریفی در پایان ابراز داشت: مأموران پلیس راه هم‌اکنون در حال کنترل محسوس و نامحسوس جاده‌های برون‌شهری استان هستند و در صورت مشاهده تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات پرخطر با رانندگان متخلف برخورد قاطع قانونی خواهند داشت.

انتهای پیام/2302/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول