اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در گیلان:

جلیلی اعتقادی به ائتلاف ندارد

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در گیلان گفت: جلیلی کاندیدای مستقل است و اعتقادی به مسئله ائتلاف ندارد.

جلیلی اعتقادی به ائتلاف ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل ستاد جلیلی این شهر برگزاری انتخابات را امتحان الهی دیگر مردم ایران دانست.

*مردم ایران سرنوشت کشورشان را تعیین می‌کنند

وی با بیان اینکه مردم ایران در طول سال‌های انقلاب با ایمان و اخلاص همواره سرنوشت خود را تعیین کرده‌اند، اظهار کرد: ملت با تعیین سرنوشت کشور، خود را از وابستگی به قدرت‌های جهان نجات داده است.

این مسئول اتکای ملت ایران اسلامی را به خدا و ایمان دانست و تصریح کرد: اسلام ناب به اسلامی گفته می‌شود که مسلمان در آن عزیز باشد و مشکلات را با فکر و اندیشه خود بشناسد و بدون وابستگی به دشمنان آنها را برطرف کند.

وی ادامه داد: عزتی که خداوند به پیامبر (ص) و مومنان داده را امام (ره) برای ما به ارمغان آورد.

سمیعی ایران را در گذشته کشوری وابسته خواند و تصریح کرد: با راهنمایی‌های امام راحل از این وضعیت خارج شدیم و در 22 بهمن سال 57 انقلاب به وقوع پیوست.

*24 خرداد آزمون الهی ملت ایران

وی حضور مردم در انتخابات‌های پس از انقلاب اسلامی را مقتدرانه و حماسه‌ای نام برد و یادآور شد: بار دیگر ملت ایران در 24 خرداد در آزمون انتخابی بزرگ‌ قرار گرفته است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گیلان انتخاب رئیس قوه مجریه برای برطرف شدن مشکلات و ارتقای سیاست داخلی و خارجی را بسیار با اهمیت دانست.

وی با اشاره به اینکه از نگاه رهبر معظم انقلاب مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: تمام دوستان و دشمنان در دنیا به انتخابات 24 خرداد چشم دوخته‌اند تا ببینند ملت ایران چه کسی را بر امور اجرایی کشور حاکم می‌کند.

سمیعی مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را از ویژگی‌های رئیس جمهور خوب عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به مشکلاتی که استکبار علیه ایران ایجاد کرده است بنابراین باید کسی وارد میدان شود که اهل مقاومت و ایستادگی باشد.

*رئیس جمهور منتخب باید عزت و اقتدار ملت را حفظ کند

وی اضافه کرد: رئیس جمهور منتخب باید عزت و اقتدار و قدرت ملت ایران را حفظ کند و در برابر دشمنان و کسانی که قصد تخریب مقاومت ملت را دارند بایستد.

این مسئول انتخاب فرد اصلح توسط مردم را مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: هر قدر مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد پیامی برای تمام جهانیان است که ملت ایران هنوز به حکومت خود باور و اطمینان دارد و رئیس جمهوری را انتخاب می‌کنند تا مشکلات را برطرف کند.

*ستادهای تبلیغاتی جلیلی در گیلان مردمی اداره می‌شود

وی درباره تبلیغات ستاد جلیلی اذعان کرد: تبلیغات نباید  به گونه‌ای باشد که ما را وامدار دیگران کند و طبق تأکید جلیلی باید به شدت از اینگونه تبلیغات پرهیز شود.

سمیعی با بیان اینکه در تمام استان گیلان ستادهای جلیلی به صورت مردمی اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: جلیلی به عنوان یک فرد اصلح برای مردم مطرح است زیرا در جنبه‌های مختلف و تصدی‌های متعدد توانست برای ملت ایران افتخارآفرین شود.

وی ستادهای جلیلی در استان را مواجه با کمبودهایی دانست و تصریح کرد: ستادها از جایی حمایت نمی‌شوند و برگزاری برنامه‌ها با همکاری بی‌شائبه اقشار مختلف  است.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در گیلان اهداف جلیلی را در راستای گفتمان انقلاب و امام (ره) عنوان کرد.

وی اذعان کرد: کسی که بر کرسی مجریه تکیه می‌زند باید عدم وابستگی و اقتدار ملت ایران را حفظ کند.

*جلیلی اعتقادی به ائتلاف ندارد/جلیلی گفت نباید وامدار سرمایه‌داران باشیم

سمیعی از رسانه‌های خواست تا تشکیل ستادهای جلیلی در استان را اطلاع‌رسانی کنند و یادآور شد: جلیلی می‌گوید ما هرگز نباید دست به طرف کسانی دراز کنیم که به خاطر منافع خودشان ما را دنبال می‌کنند و نباید وامدار سرمایه‌داران باشیم.

وی جلیلی را یک کاندیدای مستقل خواند و متذکر شد: جلیلی بحثی درباره ائتلاف مطرح نکرد و اعتقادی به این مسئله ندارد.

این مسئول با بیان اینکه هر کدام از اصولگرایان دارای استقلال هستند، تصریح کرد: قرار است برخی کاندیداهای اصولگرا به نفع دیگری کنار روند.

انتهای پیام/2300/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول