اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 250 ناظر

همایش ناظرین شورای نگهبان در شهرستان حاجی آباد برگزار شد

همایش بزرگ ناظرین شورای نگهبان با حضور امام جمعه و 250 نفر از ناظرین شورای نگهبان در سالن شهید حسن زاده ارشاد این شهرستان برگزار شد.

همایش ناظرین شورای نگهبان در شهرستان حاجی آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام روح‌الله مختاری امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در جمع ناظرین شورای نگهبان  ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی گفت: حضرت امام خمینی شخصیت ممتازی بودند که رهبری کبیر انقلاب اسلامی می‌فرمایند من فردی را مانند امام نتوانستم پیدا کنم، امام در همه ابعاد در بندگی و اطاعت خدا، امامت همتا نداشت.

وی ادامه داد: اگر کسی به دنبال عزت و  پیشرفت در جامعه است راهی به جز، بندگی خدا ندارد، وقتی به زندگی امام نگاه می‌کنیم فکر و اندیشه امام توحیدی است و ایشان با تمام وجود خداوند اعتقاد داشتند.

امام جمعه حاجی‌آباد افزود: همین اندیشه‌های توحیدی امام بود که انقلاب شکل گرفت و دنیا به مانند انقلاب ایران را به چشم ندیده است انقلابی که امام آن با دست خالی گفت نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی و روی پای خودش ایستاد و به خدا تکیه کرد.

مختاری در ادامه بیان داشت: انقلاب ما با دست خالی پیروز شد با اینکه غربی‌ها صدام را تا دندان مسلح کرده بودند، اما با توکل به خدا نگذاشتیم یک وجب از خاکمان به دست بیگانگان بیفتد امروز اگر شما می‌خواهید میراث امام را حفظ کنید باید گفتمان امام که فرمودند در برابر خداوند تسلیم ولی در برابر استکبار و زور ایستادگی، را حفظ کنیم.

وی در خصوص جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی و نظارت بر انطباق قوانین با شرع مقدس اسلام  مطالبی بیان و افزود: ضرورت وجود این شورا و اهمیت وظائف این نهاد از نظر بنیان گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بسیار حائز اهمیت است

مختاری ادامه داد: اقتدار  نظام جمهوری اسلامی در گرو حماسه حضور و حماسه انتخاب فرد اصلح است, انتخابات مظهر حضور و همراهی مردم در صحنه است.

وی در پایان  اظهار داشت: ناظر انتخابات باید در تمام مراحل، بی طرفی خود را حفظ کند ولی در برابر نادیده گرفتن قانون از سوی برخی از افراد، قاطع برخورد کند. نباید گرایش‌های سیاسی خود را دخالت دهد و در نهایت با دقت عمل به انجام وظیفه بپردازد.

انتهای پیام/88002/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول