اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلیمانی در همایش حامیان جلیلی مطرح کرد

گفتمان امام جایی برای ریخت و پاش نیست

وزیر ارتباطات دولت نهم گفت: گفتمان امام خمینی (ره) جایی برای کسانی که ریخت و پاش می‌کنند، نیست.

گفتمان امام جایی برای ریخت و پاش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد سلیمانی ظهر امروز در همایش حامیان سعید جلیلی در حسینیه حضرت ابوالفضل بوشهر با اشاره به انتخابات 24 خرداد اظهار داشت:  نخستین مسئله این است که حضور مردم  پای صندوق‌های رأی حداکثری باشد، چراکه این امر بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

وی ادامه داد: در مرحله بعد باید کسی انتخاب شود که اصلح باشد، رئیس جمهور خیلی قدرت و اختیارات دارد و می‌تواند نقش زیادی برای عمران و آبادانی و تعالی کشور داشته باشد.

اصلاح‌طلبان به دنبال نوعی کودتا در کشور بودند

وزیر ارتباطات دولت نهم خاطرنشان کرد: بنابراین باید تلاش کنیم کسانی وارد عرصه ریاست جمهوری شوند که عزت، تعالی، پیشرفت همراه با عدالت برای کشور بخواهند.

سلیمانی تصریح کرد: باید به دنبال کسی باشیم که به دنبال توسعه غربی، تکنوکراتی غربی و اهل ریخت و پاش نباشد و بساط اشرافی‌گری را جمع کند.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: گفتمان امام، زلال، جامع، گسترده ، انسان‌ساز و تحول‌آفرین است و در این گفتمان جایی برای کسانی که ریخت و پاش می‌کنند، وجود ندارد. 

ملت متوجه شده باید به گفتمان امام برگردد

سلیمانی با تشریح روند اداره دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: در برخی مواقع نوسرمایه‌داران وارد صحنه شدند و از امکانات موجود به نفع خود استفاده کردند.

وی بیان کرد: در دوران اصلاحات گفتمان عمران و آبادانی متوقف و توسعه سیاسی با گفتمان غرب‌زده مطرح می‌شود و شرایطی به وجود می‌آید که شیرازه فرهنگی هم در کشور از هم گسیخته می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس متذکر شد: پس از این دوران ملت متوجه می‌شود باید به گفتمان امام برگردند که در جهان و منطقه اثرگذار است و مورد توجه مستضعفان جهان هم قرار گرفته است.

سلیمانی به دوران انتخابات سال 84 اشاره کرد و افزود: در این انتخابات شرایطی برای گفتمان عدالت، سازندگی بدون ریخت و پاش فراهم شد.

وی اذعان داشت: دولت نهم موفق شد این مرحله را طی کند و خدمات بزرگی نصیب کشور شد و بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها جبران شد.

حامی سعید جلیلی گفت: در دولت دهم جریان انحرافی ظاهر می‌شود که می‌خواهد گفتمان دیگری را پیاده‌سازی کند.

سلیمانی گفت: البته با وجود کسانی که در دولت بودند این جریان توفیق چندانی نیافت؛ هر چند صدماتی وارد کرد و موجب شد دولت اقتصاد را رها کرده و بهم‌ریختگی فرهنگی نیز به وجود آمد.

وی افزود: با وجود این جریان در حالی که مرسوم نیست، دولت در سال پایانی دست به تغییرات وزرا بزند، چند وزیر از کار برکنار شده و وزرای جدیدی سرکار آمدند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مجلس هم در سال پایانی دولت تعدادی از وزرا را استیضاح کرد؛ اتفاقی که خیلی مرسوم نبود.

سلیمانی در پایان اضافه کرد: در سال 83 در حالی که قرار بود یکی از وزرا استیضاح شود، مقام معظم رهبری اعلام کردند که این کار به سود دولت و منفعت ملی نیست، اما چنین اتفاقی در سال 91 افتاد.

انتهای پیام/66006/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول