اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های راهپیمایی 15 خرداد قم

همراه در نظرسنجی همگام در تبلیغات / رقابت تبلیغاتی قالیباف و جلیلی

ستادهای انتخاباتی جلیلی و قالیباف از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه راهپیمایی یوم الله 15 خرداد قم به تبلیغ کاندیدای مورد حمایت خود پرداختند.

همراه در نظرسنجی همگام در تبلیغات / رقابت تبلیغاتی قالیباف و جلیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، راهپیمایی یوم‌الله 15 خرداد قم امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و با حضور مسئولان استان و اقشار مختلف مردم قم برگزار شد که این مراسم حاشیه‌هایی به همراه داشت.

* تکبیرگوی این راهپیمایی یوم‌الله 15 خرداد حجت‌الاسلام احمد پناهیان بود که بارها در طول این راهپیمایی به حمایت از شیعیان بحرین پرداخت.

* امام جمعه قم، استاندار، شهردار، معاون استاندار و شهردار و جمعی دیگر از مسئولان استان همراه با اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

* تعداد زیادی از بانوان نیز در کنار مردان با در دست داشتن تمثال‌هایی از حضرت امام خمینی در این مراسم حضور داشتند.

* قبل از شروع مراسم راهپیمایی، مردم با حضور در بیت تاریخی حضرت امام با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

* با توجه به همزمان شدن سالروز یوم الله 15 خرداد با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) بسیاری از مردم با با لباس‌های سیاه و پرچم‌های مشکلی در راهپیمایی شرکت کرده بودند.

* بسیاری از راهپیمایان فرزندان کودک خود را همراه خود به راهپیمایی آورده بودند تا آنها را نیز با خود در پاسداری از ارزش‌های انقلاب همراه کنند.

* در طول مسیر مردم بر حضور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کردند و پلاکاردهایی در خصوص سفارشات امام خمینی بر حضور در انتخابات‌ها در دست داشتند.

* پرچم حزب الله لبنان و بحرین در کنار دیگر پرچم‌هایی که در این راهپیمایی بود خودنمایی می‌کرد.

* بسیاری از مردم و روحانیون با سربندهایی که بر روی آن لبیک یا زهرا و لبیک یا خامنه‌ای نوشته شده بود در راهپیمایی حضور داشتند.

* در کنار این راهپیمایی ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز بیکار ننشسته بودند و جلیلی و قالیباف دو کاندیدایی که در نظرسنجی‌ها به نظر می‌رسد در نزدیکی هم حرکت می‌کنند این بار نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

* دیدارهای قالیباف با مراجع عظام تقلید و علمای قم در قالب یک کتابچه به همراه یک سی دی از سوی ستاد حامیان مردمی قالیباف در حاشیه راهپیمایی در بین مردم توزیع شد.

* در این کتابچه گزارش قالیباف و همچنین بیانات مراجع عظام تقلید در این دیدارها منتشر شده است.

* نشریه چهارصفحه‌ای با عنوان پایداری بدون امضا اما با حمایت از جلیلی قبل از آغاز راهپیمایی در بین مردم توزیع می‌شد.

* در این نشریه سه گام برای انتخاب اصلح با حجت شرعی بیان شده است که گام نخست سرسپردن به فرمان امام خامنه‌ای است و در آن بیاناتی از رهبر معظم انقلاب آمده است؛ گام دوم با مطلبی با این سوال که بصیر و متدین کیست که رجوع به او حجت‌آور است؟ آمده است که در آن بیاناتی از مقام معظم رهبری در خصوص آیت‌الله مصباح یزدی به چاپ رسیده است؛ در گام سوم نیز مطلبی با عنوان عمار رهبر چه کسی را اصلح می‌داند؟ منتشر شده است که در آن سخنان علامه مصباح درباره سعید جلیلی آمده است.

* در نهایت راهپیمایی با عزاداری برای حضرت موسی کاظم(ع) به پایان رسید.

* سخنران پایانی این مراسم که در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه به ایراد سخن پرداخت حجت‌الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه بود و نکاتی را در خصوص قیام 15 خرداد تبیین کرد.

انتهای پیام/78010/ی40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول