اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

تیم فوتبال ذوب‌آهن و نگرانی از تکرار وضعیت لیگ دوازدهم

ادامه دار شدن وضعیت بلاتکلیفی ذوب‌آهن موجب شده تا حضور احتمالی این تیم در لیگ سیزدهم با نگرانی‌های زیادی همراه باشد و هواداران این تیم دل نگران تکرار تجربه لیگ دوازدهم هستند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن و نگرانی از تکرار وضعیت لیگ دوازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال یک روز پس از پایان مسابقات لیگ برتر دوازدهم آغاز شد تا تیم‌های لیگ برتری با تعیین کادر فنی خود، اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر خود کنند.

در میان تیم‌های لیگ برتری ذوب‌آهن تنها تیمی است که هنوز هم درگیر ماندن در لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر مانده و وضعیت خود را نمی‌داند.

ذوبی‌ها با وجود اینکه شانس زیادی برای برتری در مرحله پلی‌آف دارند اما هنوز هم نمی‌توانند خود را لیگ برتری بدانند زیرا تکلیف تیم شانزدهم حاضر در لیگ سیزدهم را دو دیدار رفت و برگشت پلی‌آف مشخص می‌کند.

باشگاه اصفهانی تا زمانی که وضعیت ماندنش در لیگ برتر مشخص نشود، نمی‌تواند نسبت به یارگیری اقدام کند زیرا برخی بازیکنان فعلی و بازیکنان مورد نظر این تیم تنها در صورت لیگ برتری ماندن با این تیم به توافق خواهند رسید.

با این حال در صورتی که فرض را بر بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر بگذاریم، این تیم با مشکلات زیادی برای بستن تیم مورد نظرش مواجه خواهد بود زیرا بسیاری از بازیکنان با کیفیت لیگ در این مدت با تیم‌های مورد نظر خود به توافق رسیده‌اند و ذوبی‌ها کار بسیار دشواری را برای پیدا کردن بازیکنانی که مدنظر کادر فنی باشد، پیش رو خواهند داشت.

با تصمیم مدیریت باشگاه ذوب‌آهن قرارداد فرهاد کاظمی تمدید شده و این مربی همچنان روی نیمکت ذوب‌آهن خواهد نشست اما بستن تیمی که شرایط رقابت با سایر تیم‌های حاضر در لیگ را داشته باشد، برای کادر فنی ذوب‌آهن با وضعیت فعلی مقدور نیست.

ذوب‌آهن فصل گذشته بابت تیم بدی که برای لیگ مهیا کرده بود، ضربات زیادی را متحمل شد و به نظر می‌رسد با ادامه شرایط فعلی، لیگ دوازدهم برای ذوبی‌ها در حال تکرار باشد.

انتهای پیام/63006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول