اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال صبای قم:

هندبال قم در فاصله اندک تا لیگ برتر تکلیف مشخصی ندارد

سرپرست تیم هندبال صبای قم از نا مشخص بودن وضعیت این تیم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

هندبال قم در فاصله اندک تا لیگ برتر تکلیف مشخصی ندارد

وحید اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است اما  فرصت‌ها برای تشکیل یک تیم قوی به راحتی از دست می‌روند و مطمئنا اگر قرار است در لیگ برتر شرکت کنیم به مشکل می‌خوریم.

هندبال قم هنوز در نقل و انتقالات لیگ برتر کاری نکرده است

وی ادامه داد: مهلت نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور آغاز شده است اما هنوز نماینده هندبال نه تنها برای این مهم اقدامی نکرده است، بلکه وضعیت مشخصی نیز ندارد و فقط ما تمرینات را با برخی از بازیکنان بومی آغاز کرده‌ایم و نمی‌دانیم که سرانجام در لیگ برتر شرکت می‌کنیم یا خیر؟

سرپرست تیم هندبال صبای قم با اشاره به دستاورد ارزنده این تیم در فصل گذشته لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: موفقیت تیم در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال کار بسیار سختی بود چون مسائل مالی تیم را آزار داد و قطعا اگر می‌خواهیم در لیگ برتر زنگ تفریح حریفان نشویم این نحوه تیم‌داری باید اصلاح شود.

سقوط به لیگ دسته اول در صورت عدم حضور موفق

وی عنوان کرد: در حالی که هنوز بخشی از قرارداد بازیکنان شاغل در لیگ دسته اول فصل قبل پرداخت نشده، ما توان اینکه بخواهیم بازیکنان با کیفیت و جدیدی را برای حضور موفق در لیگ برتر به خدمت بگیریم را نداریم، اما به خاطر جوانان و هندبال دوستان قمی نگذاشتیم که امتیاز تیم در لیگ برتر از بین نرود ولی اگر قرار باشد با دست بسته وارد لیگ برتر شویم ممکن است به سقوط تیم به لیگ دسته اول بیانجامد.

وی ادامه داد: تحویل گرفتن تیمی که نیاز به تغییر و تحول دارد ولی وضعیت مالی مشخصی ندارد، واقعا سخت است، ما الان نمی‌دانیم که آیا مورد حمایت واقع می‌شویم یا خیر؟ باشگاه صبا هنوز تکلیف برای حمایت از هندبال را مشخص نکرده و به نظر می‌رسد نتوانیم با این شرایط وارد لیگ برتر شویم، لیگی که تمام تیم‌ها با حامیان مالی قوی و بازیکنان توانمند وارد آن می‌شوند.

رقابت با تیم‌های قدر لیگ برتر کار آسانی نیست

سرپرست تیم هندبال صبای قم با بیان اینکه آخرین مهلت اعلام آمادگی در لیگ برتر فصل جدید در خرداد ماه است و لیگ برتر طبق برنامه فدراسیون هندبال قرار است از تیر ماه آغاز شود، تاکید کرد: تردیدی ندارم که امسال سطح رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بسیار بالا خواهد بود و به هیچ عنوان رقابت با تیم‌های قدر لیگ برتر کار آسانی نیست.

وی ادامه داد: پس از عنوان بسیار ارزنده‌ای که تیم هندبال صبا برای ورزش قم در سال 91 کسب کرد، به نظر لازم و ضروری است که امسال تدابیر بهتری برای تیم داری در لیگ برتر هندبال اندیشیده شود زیرا بدون حامی مالی حضور در لیگ برتر امکان پذیر نیست.

اخوان اظهار داشت: کادر فنی ما با کمترین امکانات و سخت‌ترین شرایط مالی در لیگ دسته اول روی این تیم بسیار کار کرد و سختی‌های زیادی را متحمل شدیم اما از اینکه اکنون توانستیم هندبال قم را به لیگ برتر برسانیم، راضی هستیم ولی نباید رویکرد تیم داری در لیگ برتر هندبال در سال جاری اینگونه باشد.

تیم هندبال صبای قم در فصل قبل مسابقات لیگ هندبال دسته اول باشگاه‌های کشور با غلبه بر تیم پارس مس فلاورجان در دیدار نهایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و بدین ترتیب به لیگ برتر هندبال راه پیدا کرد.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول