اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خبر داد

آغاز تبلیغات 6 هزار نامزد انتخابات شورای شهر و روستا در استان مرکزی

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از آغاز تبلیغات بیش از 6 هزار نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.

آغاز تبلیغات 6 هزار نامزد انتخابات شورای شهر و روستا در استان مرکزی

ابوالقاسم نصراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا بر اساس قانون انتخابات شوراها از یک هفته قبل از 24 خرداد آغاز و یک روز قبل از روز انتخابات نیز به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: در مجموع شش هزار و 64 نفر برای حضور در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد پنج هزار و 470 نفر تایید شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: از بین افراد تایید صلاحیت شده سه هزار و 50 نفر به عنوان عضو اصلی در چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان انتخاب خواهند شد.

نصراللهی با بیان اینکه 20 هزار نفر از عوامل اجرایی در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان فعالیت دارند، بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنان در طول تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی تاکید کرد.

وی با ضروری خواندن توجه و تمکین این افراد به قانون گفت: طرفداران نامزدها از تخریب و افترا پرهیز و صرفا ظرفیت‌های کاندیداها را به مردم معرفی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه فرد رأی‌دهنده، کاندیدا و کارگزاران انتخاباتی، سه ضلع اساسی در انتخابات است که باید مقید به آداب، مقررات اخلاقی و اسلامی باشند، ادامه داد: نامزدها باید از تخریب و بی‌انصافی نسبت به رقیب انتخاباتی و دادن وعده‌های بی‌اساس و صرف هزینه‌های نامناسب خودداری کنند.

نصراللهی با تاکید بر اینکه کاندیداها باید رعایت اخلاق انتخاباتی را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید در تبلیغات خود ضمن رعایت اخلاق مداری از سیاه نمایی و ایجاد یاس و اختلاف در سطح جامعه خودداری کنند.

وی بیان داشت: مردم با بصیرت و آگاهی فرد مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و در این راستا نامزدها باید تنها به بیان برنامه‌های خود بپردازند.

وی گفت: امروز دشمنان تمام  اتفاقات کشور را رصد می‌کنند و به شدت دنبال رخنه‌ای در صفوف انقلاب می‌گردند تا از آن به نظام ضربه وارد کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ابراز داشت: مردم استان باید با بصیرت و هوشیاری مراقب توطئه‌ها و شیطنت‌های عناصر نفوذی و دشمنان داخلی و خارجی نظام باشند و اجازه ندهند دشمنان بار دیگر فرصت انتخابات را همچون فتنه 88 به تهدید تبدیل کنند.

انتهای پیام/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول