اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز تبلیغات

تنور انتخابات داغ‌تر می‌شود / آغاز تبلیغات کاندیداها برای ورود به شورای شهر

امروز با آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا تنور انتخابات داغ‌تر از گذشته می‌شود.

تنور انتخابات داغ‌تر می‌شود / آغاز تبلیغات کاندیداها برای ورود به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از امروز برای دستیابی به صندلی شوراها آغاز شد و تنور انتخابات را گرم‌تر از قبل کرد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده شهر قم نیز همانند دیگر شهرها و روستاها رقابت خود را برای نشستن بر روی صندلی شورای شهر آغاز کردند، شورایی که این دوره تعداد اعضای آن از 9 به 21 نفر افزایش یافته است و افرادی بیشتر می‌توانند برای خدمت به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت به شورای شهر وارد شوند.

از امروز صبح عکس‌های کاندیدها با ژست‌های مختلف در نقاط مختلف شهر قابل مشاهده است و چهره شهر قم بیش از پیش انتخاباتی شده و تبلیغات کاندیداها رسما کلید خورد.

از دیوار شهر تا راهیابی به شورای شهر اعتماد مردم قرار دارد که باید از سوی کاندیداها جلب شود اما در این میان آنچه مهم است رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخلفات در تبلیغات و تخریب رقبا است که باید به شدت مورد توجه کاندیداها قرار گیرد.

کاندیداها تنها باید به معرفی خود بپردازند و برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و پس از آن کنار بنشینند و اجازه بدهند تا مردم آنکه را که به نظرشان برای شهر مفیدتر است انتخاب کنند و زمام امور شهر را برای چهار سال به او بسپارند.

کاندیداها باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که مردم تمام حرف‌ها و وعده‌های آن‌ها را به یاد خواهند سپرد تا اگر با آرای آن‌ها به شورای شهر راه یافتند آنگاه وعده‌هایی که داده‌اند را از آنها مطالبه کنند که اگر توانستند در این راستا حرکت کنند فبها و در غیر این صورت هم در پیشگاه مردم و هم در پیشگاه خداوند مسئول خواهند بود.

مهلت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از صبح امروز آغاز شده و تا 24 ساعت مانده به آغاز انتخابات ادامه خواهد داشت و در این مدت بر عملکرد کاندیداها نظارت جدی صورت خواهد کرد و طبق آنچه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات قم گفته هیئت‌های اجرایی و نظارت می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی کاندیداها از انتشار نام آن‌ها در آگهی انتخابات خودداری کنند.

=============‌‌

یادداشت: مهدی جعفری

=============

انتهای پیام/78010/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول