اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گذشته صورت گرفت

انجام 975 مورد مأموریت اورژانس اصفهان به حوادث تصادفی

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در هفته گذشته 2 هزار و 809 مأموریت اورژانسی در اصفهان صورت گرفت که 975 مورد مأموریت به حوادث تصادفی گزارش شده است.

انجام 975 مورد مأموریت اورژانس اصفهان به حوادث تصادفی

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعداد مأموریت‌های اورژانس در هفته گذشته اظهار کرد: در هفته گذشته 2 هزار و 809 مورد در سطح استان مأموریت اورژانس توسط فوریت‌های پزشکی صورت گرفته است.

وی افزود: 975 مورد از مأموریت‌ها تصادفی و یک هزار و 834 مورد از عملیات‌ها غیرتصادفی بوده که توسط نیروهای امدادی اورژانس انجام شده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: 975 مورد تصادف و نیز یک هزار و 834 مورد از کل مأموریت‌ها غیرتصادفی بوده است.

راستین ادامه داد: همچنین 2 هزار و سه مورد اعزام به مراکز درمانی و 572 مورد درمان سرپایی گزارش شده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به اعزام و حضور 22 تیم بهداشتی شامل بهداشت محیط و بهداشت مبارزه با بیماری‌ها در کنار زائران جهت پیگیری موارد بهداشتی و حضور حداقل یک امدادگر از جمعیت هلال احمر در اتوبوس‌های زائران مراسم ارتحال امام اشاره کرد و گفت: یک دستگاه موبایل ICU  و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اورژانس 115و چهار دستگاه آمبولانس از جمعیت هلال احمر به همراه امکانات چهار تیم امداد و نجات از جمله دیگر موارد پیش‌بینی شده‌ای بود که به همراهی زائران اعزام شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 57 واحد امدادی اورژانس و 30 واحد امدادی از جمیعت هلال احمر در حاشیه جاده‌های اصلی و محل عبور کاروان‌ها مستقر بودند به 45 مأموریت انجام شده توسط تیم اورژانس اصفهان در طی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: بیشتر درمان‌ها به صورت سرپایی انجام شده است.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول