اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 269

عیادت اعضای ستاد حامیان مردمی قالیباف از یک مصدوم انتخاباتی + تصاویر

تعدادی از اعضای ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان و کشور به عیادت فردی رفتند که در محل سالن امام خمینی در زمان حضور دکتر قالیباف در گرگان مصدوم شده بود.

عیادت اعضای ستاد حامیان مردمی قالیباف از یک مصدوم انتخاباتی + تصاویر

در این دیدار صمیمانه، سید نواب حسینی معاون بین‌الملل ستاد حامیان مردمی قالیباف در کشور، سخنگوی ستاد، رئیس کمیته روحانیون و رئیس کمیته رسانه و تبلیغات ستاد حامیان مردمی این نامزد انتخاباتی در گلستان نیز حضور داشتند.

سخنگوی ستاد حامیان مردمی استان گلستان در حاشیه این دیدار صمیمی گفت: این اتفاق در روز حضور دکتر قالیباف به استان و به دلیل ازدحام جمعیت علاقه‌مند به این نامزد جهادی در سالن بزرگ آزادی روی داده است.

 

*دستور قالیباف برای پیگیری حال مصدوم

سید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ازدحام و فشار جمعیت موجب شد تا مصدوم که «محمد بوژمهرانی» نام دارد و در کنار نرده در ورودی بود به طور ناگهانی به پشت از ارتفاع دو متری پرت شود که پس از حادثه نیز سریعا به بیمارستان دزیانی گرگان منتقل شد.

وی اضافه کرد: به لطف خدا این حادثه به خیر گذشت و با وجود مصدومیت‌های موجود بر گردن و کمر حادثه تلخی اتفاق نیفتاد.

حسینی با تاکید بر اینکه به محض اطلاع از این حادثه، دکتر قالیباف دستور داد که پیگیر و جویای احوال فرد مصدوم باشیم و اکنون نیز در منزل وی حضور یافتیم تا وظیفه خود را ادا کنیم.

وی یادآور شد: در ملاقات این برادر مصدوم، از ستاد مرکزی نیز معاون بین‌الملل ستاد حامیان مردمی قالیباف نیز حضور یافته تا بتوانیم قدرشناس فردی باشیم که برای حضور در این برنامه، ناخواسته دچار مصدومیت شده است.

* انتخاب قالیباف انتخاب اصلح

این فعال انتخاباتی در مورد آخرین وضعیت انتخابات در گلستان تصریح کرد:‌ شواهد و قرائن حاکی از فعالیت گسترده انتخاباتی در استان است.

حسینی ادامه داد: این ستاد در سطح استان و شهرستان سعی خواهد کرد با تاکید بر ایجاد حماسه سیاسی زمینه ساز انتخاب اصلح در استان شود.

وی ادامه داد: امیدوارم مردم استان، با انتخاب قالیباف به عنوان نامزد اصلح بتوانند ضمن حل مشکلات فعلی، زمینه سربلندی و توسعه ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم سازد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول