اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیست ستاد تبلیغاتی «سرزمین من» منتشر شد

ائتلاف «سرزمین من» متحد برای سربلندی در انتخابات شورای شهر تبریز

لیست ستاد تبلیغاتی «سرزمین من»، برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز منتشر شد.

ائتلاف «سرزمین من» متحد برای سربلندی در انتخابات شورای شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این ستاد فهرستی 21 نفره را برای حضور در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز جمع‌بندی کرده که شامل ترکیبی از متخصصان، مدیران و صاحبنظران حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و شهرسازی است.

این فهرست شامل افرادی با گرایش‌های مختلف فکری است که تعهد به «رعایت اصل عزت و کرامت انسانی در تمامی شئون فردی و اجتماعی»، «تلاش برای ریشه‌کنی فقر و محرومیت با اجرای عدالت»، «اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام نیروهای متعهد، مومن و معتقد به ارزش‌ها و معیارهای اسلام ناب محمدی(ص)» و «پیروی از خرد جمعی و پرهیز از هرگونه تک روی و استبداد رای در تصمیم گیری‌ها» از جمله دیدگاه‌های مشترک اعضای آن است.

مرتضی آهنگر پروین، محمدحسن اسوتچی، رحیم اکبرنژاد، مسعود برزگرجلالی، بهزاد پروین قدس، اسماعیل چمنی، رسول درسخوان، جعفر سعیدی مهرآباد، اسماعیل سلیمی، عباس شاملی، احمدشاهین‌پور، سیدحسن شکوری، حمیدعلی اکبری، صفرفرج‌پور، مهروش کاظمی، محمدعلی مالک کهنمویی، سعید محدث صدیق، محمدحسین منافی، علی نوای باغبان، علاءالدین نورمحمدزاده و بهمن وزیری بیست و یک نفر مورد حمایت سرزمین من متحد برای سربلندی تبریز هستند.

انتهای پیام/60002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول