اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

طرح تابستانه پلیس راهور در استان مرکزی آغاز شد

طرح تابستانه پلیس راهور از امروز در شهرهای استان مرکزی آغاز شد.

طرح تابستانه پلیس راهور در استان مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ ابوالفضل امیدی در مراسم افتتاحیه طرح تابستانه پلیس راهور گفت: طرح تابستانه پلیس‌راه با هدف حفظ نظم و انضباط ترافیکی به مرحله اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: این طرح با توجه به آغاز سفرهای تابستانی طی دو مرحله از 18 خرداد تا 18 تیر و از 18 مرداد تا 31 شهریور اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از آمادگی کامل این پلیس برای جلوگیری از وقوع تصادفات و ترافیک‌های سنگین در ایام تابستان خبر داد و تصریح کرد: چندین تیم خودرویی به همراه نیروهای پلیس‌راه در این طرح شرکت دارند و علاوه بر این نیروهای کمکی نیز از دیگر بخش‌های فرماندهی انتظامی استان برای تأمین امنیت ترافیکی راه‌ها به این پلیس اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این طرح با تخلفات حادثه‌ساز، راکبین موتورسیکلت‌های بدون کلاه و خودروهای باری متخلف به شدت برخورد می‌شود، عنوان کرد: برخورد با خودروهایی که اقدام به مزاحمت و آلودگی صوتی کرده و یا در کارناوال‌های عروسی موجب مسدود شدن خیابان‌ها شوند، به شدت برخورد خواهد شد.

امیدی با تأکید بر اینکه مأموران به صورت جدی و بر اساس قانون با تخلفات مهم و حادثه‌‌ساز برخورد خواهند کرد، افزود: هیچ تخلفی از چشم مأموران پنهان نخواهد ماند و رانندگان باید بدانند رفتار آنان به صورت کامل توسط مأموران رصد خواهد شد.

به گفته وی در این طرح مأموران راهنمایی و رانندگی با متخلفین حادثه‌‌ساز در زمینه‌های سرعت و سبقت مجاز، عبور از چراغ قرمز، نبستن کمربند سرنشین‌های جلو، صحبت با تلفن همراه، تجاوز به چپ و رعایت نکردن فاصله طولی و همچنین با موتورسواران متخلف برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/87011/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول