اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خبر داد

مشارکت بیش از 13 هزار نفر در برگزاری انتخابات استان قم

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: در امر برگزاری انتخابات سال جاری بیش از 13 هزار و 500 نفر مشارکت خواهند داشت.

مشارکت بیش از 13 هزار نفر در برگزاری انتخابات استان قم

حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به ضرورت خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات سال جاری علاوه بر نقش تعیین کننده در آینده ملت ایران، بسیاری از توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرده و مسیر پیشرفت آینده را برای ملت هموارتر می‌سازد.

وی به میزان آمادگی استان برای برگزاری انتخابات 92 اشاره و تصریح کرد: از اواخر فروردین ماه با همکاری مجموعه‌های ستادی استان روند فعالیت کمیته‌های شش‌گانه انتخابات آغاز شده و تاکنون بدون هیچ‌گونه مشکلی طبق برنامه فعالیت‌ها ادامه یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از استقرار 582 شعبه اخذ رای در استان خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 13 هزار و 500 نفر در امر برگزاری انتخابات با مجموعه ستاد همکاری می‌کنند.

وی وضعیت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در استان خوب ارزیابی کرد و گفت: 329 نفر در انتخابات شوراهای شهرهای استان ثبت نام کرده و تایید صلاحیت شده‌اند که از این تعداد 21 نفر صندلی شورای شهر قم و پنج نفر نیز برای هر یک از شهر‌های استان را با انتخاب مردم در اختیار می‌گیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم ادامه داد: 799 نفر نیز در شوراهای روستاهای استان تایید صلاحیت شده‌اند و تبلیغات خود را برای تصدی جایگاه 131 شورای روستا آغاز کرده‌اند.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه تاکنون پنج مانور در خصوص فراهم کردن تجهیزات و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری انتخابات برگزار شده است، خاطرنشان کرد: با برگزاری دو همایش آموزشی توجیهی و شش دوره آموزشی زمینه لازم برای آگاهی عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات فراهم شده است.

وی بیان داشت: همچنین طرح نشاط در انتخابات تدوین شده و برنامه‌ریزی جهت تشکیل جلسات مختلف با اقشار تاثیرگذار و گروه‌های مرجع از جمله طلاب و روحانیون، اصحاب رسانه و مطبوعات، مسئولین و دبیران تشکل‌های دانشجویی، هیئت‌های مذهبی، سمن‌ها و... با هدف ایجاد شور و نشاط و حضور گسترده در انتخابات صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در خصوص بررسی مسئله انتخابات با حضور روسای دانشگاه‌های استان تصریح کرد: رصد و ارزیابی فعالیت کاندیداها و حامیان آنها، احزاب، تشکل‌ها و جریانات سیاسی به منظور تطبیق فعالیت‌های آنان با قوانین و ضوابط صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت بررسی تخلفات و شکایات مردمی هیئت‌های اجرایی تصریح کرد: تاکنون 74 شکایت به هیئت‌های اجرایی وصول شده که مورد بررسی مجموعه ستاد قرار گرفته است.

انتهای پیام/2258/ط3/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول