اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش قهرمانی و باشگاهی بسیج قم:

کاراته با استعدادترین رشته ورزشی فعال در بسیج است

مدیر ورزش قهرمانی و باشگاهی بسیج استان قم گفت: کاراته با توجه به برخورداری از نوجوانان و جوانان علاقمند در قم یکی از با استعدادترین رشته‌های ورزشی فعال در بسیج شناخته می‌شود.

کاراته با استعدادترین رشته ورزشی فعال در بسیج است

رضا ملاصادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از اعزام کاراته‌کاهای بسیج استان به مسابقات جایزه بزرگ بسیج کشور خبر داد و اظهار کرد: کاراته‌کاران بسیجی استان قم به مسابقات کاراته کشور جام مدعیان بسیج اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: تعداد 15 نفر از کاراته‌کاهای بسیجی فعال استان قم به مسابقات جام مدعیان بسیج کشور که در ورزشگاه کبکانیان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند تا بار دیگر توانمندی کاراته بسیج قم را در رقابت‌ قهرمانی بسیج کشور به نمایش بگذارند.

مدیر ورزش قهرمانی و باشگاهی بسیج استان قم اضافه کرد: این سری مسابقات برای نخستین بار است که در سطح کشور با همکاری فدراسیون کاراته و بسیج به انجام می‌رسد و در آینده در دیگر رشته‌ها نیز چنین مسابقاتی برنامه‌ریزی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور در این مسابقات محدودیت سنی ندارد و شرکت در رقابت‌ها با شرایط سنی آزاد انجام می‌پذیرد، یادآور شد: به غیر از بسیجیان ورزشکار فعال که از رده‌های مختلف بسیج کشور معرفی می‌شوند فدراسیون‌های ورزشی نیز می‌توانند نفرات واجد شرایط از تیم‌های ملی و هیئت‌های استانی را در این مسابقات دعوت کنند.

ملاصادقی اظهار داشت: از استان قم حمید مشایخی در وزن منهای 62 کیلوگرم، روح‌الله دستاران در وزن منهای 75 کیلوگرم، محمدرضا سلیمانی در وزن منهای 84 کیلوگرم، حمید علی در وزن منهای 68 کیلوگرم و محمد رضوانی در وزن منهای 78 کیلوگرم حضور دارند.

وی ابراز داشت: همچنین سعید برخوردار در وزن منهای 60 کیلوگرم، محمدامید حاجی باشی و مصطفی دستاران در وزن 65 کیلوگرم، علی خراسانی در وزن منهای 73 کیلوگرم، علیرضا شیر غلامی در وزن منهای 84 کیلوگرم، مصطفی بهجتی در وزن منهای 74 کیلوگرم، مرتضی بهجتی در وزن منهای 83 کیلوگرم، مجید شاکری در وزن منهای 68 کیلوگرم و سعید شاکری در وزن منهای 75 کیلوگرم به عنوان نمایندگان بسیج قم با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

مدیر ورزش قهرمانی و باشگاهی بسیج استان قم هدف از برنامه‌ریزی این مسابقات را حضور بسیجیان در صحنه‌های ملی عنوان کرد و بیان داشت: این مهم سبب رشد و شناسایی استعداد‌های ورزشی بسیج شده و از طرفی انگیزه جذب جوانان ورزشکار در بسیج را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/78002/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول