اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قالیباف:

حق آزمون و خطا در انتخابات مصلحت نیست / مردم حماسه سیاسی می‌آفرینند

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به حساسیت انتخابات پیش‌رو تأکید کرد: حق آزمون و خطا در انتخابات پیش‌رو مصلحت نیست و باید در این عرصه انتخاب اصلح رقم بخورد.

حق آزمون و خطا در انتخابات مصلحت نیست / مردم حماسه سیاسی می‌آفرینند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدباقر قالیباف صبح امروز در دیدار با امام جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از برکات نظام اسلامی و وجود مقام معظم رهبری این بوده که ایشان با ابلاغ سیاست‌ها فضا را برای توسعه کشور ریل‌گذاری کرده‌اند.

وی تأکید کرد: ایشان بسیار روشن در این زمینه ریل‌گذاری کرده‌اند و چشم‌انداز‌ مناسب سیاست‌گذاری و برنامه‌ها را برای توسعه کشور داریم.

قالیباف با بیان اینکه این سیاست‌ها از سال‌های گذشته تنظیم و برای اجرا ابلاغ شده است، تصریح کرد: درد ما این است که لوکوموتیو‌ران‌ها قائل به حرکت در این ریل نیستند.

به گفته وی، اینها خسارت‌هایی برای کشور به بار می‌آورد که قابل جبران نیست و این امر باعث شده که جوانان نتوانند در عرصه‌های مختلف به صورت شایسته افتخار‌آفرینی کنند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: باید صرفاً در این مسیر حرکت کرده و براساس این ریل‌گذاری به توسعه و پیشرفت دست‌ یابیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات 24 خردادماه حماسه سیاسی را با شعور و بصیرت خود خلق خواهند کرد، افزود: این شور همراه با شعور بوده و عاری از احساسات زود‌گذر است.

قالیباف اظهار امیدواری کرد؛ مردم حماسه سیاسی خوبی را رقم می‌زنند تا خواسته‌های رهبری در این عرصه محقق شود و اداره کشور بر روی ریل قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تدبیر باشد جامعه فقیر غنی شده و کشور روی توسعه را به خود می‌بیند.

امام جمعه بجنورد هم در این نشست با تاکید بر اینکه مدیریت در کشور باید ریلی باشد، تصریح کرد: یکی از وظایف رئیس‌جمهور مدیریت ریلی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسین یعقوبی اظهار کرد: در مدیریت کشور کارها ریلی پیش نرفته و این باعث آسیب شده است.

وی همچنین بر پرهیز رئیس‌جمهور از مسائل جزئی تأکید کرد و گفت: رئیس‌جمهور باید به مسائل کلان کشور توجه کرده و صرفاً در چارچوب قانون حرکت کند.

انتهای پیام/63002/ز40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول