اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نظارت انتخابات کوهبنان:

تخلف انتخاباتی در کوهبنان گزارش نشده است

مسئول دفتر نظارت انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: تاکنون هیچ‌گونه تخلفی توسط ستادهای تبلیغاتی در کوهبنان مشاهده و یا گزارش نشده است.

تخلف انتخاباتی در کوهبنان گزارش نشده است

 رضا توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان با استناد به سخنان رهبر متفکر و فرزانه انقلاب اسلامی اظهار داشت: انتخابات هم حق مردم و هم وظیفه آن‌ها است که در این عرصه شرکت کنند، لذا در روز 24 خرداد شاهد خلق حماسه‌ای بی‌نظیر و فراموش نشدنی از مردم ایران اسلامی هستیم که با انتخاب اصلح‌ترین فرد برای کرسی ریاست جمهوری بار دیگر لبخند را بر لبان مقام معظم رهبری می‌نشانند.

وی ابراز داشت: با آغاز فعالیت ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا چنین استنباط می‌شود که با حضور حداکثری مورد نظر مقام معظم رهبری کام دشمن در این دوره از انتخابات حتی از دوره‌های قبلی انتخابات در ایران اسلامی تلخ‌تر می‌شود.

مسئول دفتر نظارت انتخابات کوهبنان تصریح کرد: تاکنون شش ستاد از نامزدهای یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در مرکز شهرستان شامل جلیلی، قالیباف، عارف، روحانی، ولایتی و رضایی دایر شده است.

توکلی بیان داشت: با توجه به رعایت موارد قانونی از سوی مسئولان ستادها و طرفداران کاندیداها تا امروز هیچ گونه تخلفی در کوهبنان مشاهده و یا گزارش نشده است که امید می‌رود تا پایان وقت قانونی تبلیغات شاهد هیچ‌گونه حرکت غیرقانونی از سوی ستادها نباشیم.

وی گفت: جا دارد از تمام عزیزانی تشکر کنیم که در ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات شهرستان که با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی مختلف زمینه را برای تبلیغات سالم و نصب تراکت در محل‌ها و مسیرهای اصلی شهر را فراهم کرده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: دشمنان از ماه‌ها قبل با صرف هزینه‌های سنگین بر طبل عدم حضور مردم در انتخابات می‌کوبند، اما مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های بلند حضرت امام راحل، شهیدان همیشه سرافراز و مقام معظم رهبری را در روز 24 خرداد ماه به نمایش می‌گذارند.

توکلی ابراز کرد: شهروندان کوهبنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی می‌توانند، مراتب را با شماره تلفن 4725630 اطلاع دهند و یا به صورت حضوری به دفتر هیئت نظارت انتخابات کوهبنان واقع در بلوار آزادی روبه‌روی هنرستان حرفه‌ای کوثر مراجعه کنند.

انتهای پیام/80012/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول