اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

کاندیداها از قبیله‌ای شدن انتخابات جلوگیری کنند

فرماندار آستارا گفت: کاندیداهای شوراهای آستارا از قبیله‌ای شدن انتخابات جلوگیری کنند که این امر یکی از آفت‌های مهم انتخابات است و نامزدها نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.

کاندیداها از قبیله‌ای شدن انتخابات جلوگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور امروز در جلسه هماهنگی عوامل ستاد انتخاباتی در جمع کاندیداهای شورای اسلامی شهر آستارا و لوندویل، اظهار کرد: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا باید با ارائه برنامه‌های جامع و مدون از دادن وعده‌های بی‌اساس و خارج از حیطه وظایف شورا به مردم خودداری کنند.

وی با بیان اینکه کاندیداها از بیان مطالبی که موجب خشنودی دشمنان نظام و ملت ایران اسلامی می‌شود خودداری کنند، افزود: کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، تبلیغات گسترده علیه ارکان نظام و انقلاب، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی از برخی برنامه‌های دشمن برای انتخابات است.

این مسئول با تأکید بر اینکه تمام اقوام و ادیان رسمی در کشور قابل احترام و دارای جایگاه ویژه‌ای است، تصریح کرد: کاندیداها باید از قبیله‌ای شدن انتخابات جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: این موضوع یکی از آفت‌های مهم انتخابات است و کاندیداها نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.

اسدپور با اشاره به وظایف و تکالیف کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: رضایت خداوند و حفظ حریم والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پایبندی به قانون و تمکین از آن، همکاری در حفظ امنیت در انتخابات و پرهیز از شبهه‌افکنی جزو وظایف بارز کاندیداها در انتخابات است.

وی، نتیجه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را ناامید کردن دشمنان انقلاب اسلامی و تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب و ولایت مطلقه فقیه دانست.

فرماندار آستارا گفت: امیدواریم با حضور گسترده مردم، نقشه‌های شوم دشمنان بر باد رود.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور تعدادی از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر به بیان دیدگاه‌ها و نظرات پرداختند و پیشنهادهای خود را در راستای هر چه باشکوه برگزار کردن انتخابات ارائه دادند.

در این مراسم تمام کاندیداهای شورای اسلامی شهر آستارا و لوندویل و اعضای شورای تأمین و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات حضور داشتند.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول