اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-226

روحانی: دولت اعتدال برپا می‌کنم/وعده برقراری دوستی با دنیا

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت‌های تلفنی خود در جمع مردم قائمشهر گفت: دولت اعتدال و عقلانیت و رابطه دوستی با دنیا وعده من است.

روحانی: دولت اعتدال برپا می‌کنم/وعده برقراری دوستی با دنیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، در پی سفر تبلیغاتی استانی حسن روحانی به استان مازندران، قرار بود وی شامگاه شنبه در بین هواداران و حامیان خود در قائمشهر به ایراد سخنرانی بپردازد که به دلیل تغییر در برنامه‌ها حضور و برنامه تدارک دیده شده توسط ستاد انتخاباتی وی در این شهر لغو شد.

به گزارش فارس در پی این تغییر، وی مستقیما از طریق پرواز هوایی از فرودگاه نوشهر به فرودگاه دشت‌ناز ساری رفت و در جمع مردم ساری در مسجد جامع این شهر به ایراد سخنرانی پرداخت.

حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور غیرحضوری و از طریق تلفن همراه که از طریق بلندگو پخش می‌شد با هواداران خود در قائمشهر صحبت کرد. هواداران روحانی با دستبندها و شال‌های بنفش و در دست داشتن کاغذهای تبلیغاتی شامل عکس او در کنار عکس هاشمی به تشویق وی پرداختند و خواستار ائتلاف او و عارف شدند.

روحانی به دلیل اینکه نتوانست بر اساس برنامه قبلی از نزدیک برای شهروندان قائمشهری به سخنرانی بپردازد و در جمع آنان حضور یابد ضمن عذرخواهی، مردم قائمشهر را مردمی دانست که روزی نساجی ایران در دستان آنان بود و امروز گردش کارخانه بدون دستان آنها ،کند شده است.

همجنین وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برای این به صحنه آمده‌ام که اخلاق، تلاش، عشق و متانت را برای مردم ایران فراهم کنم.

روحانی با بیان وعده دیدار خود با مردم در 24 خرداد و پای صندوق‌های رای افزود: دولت اعتدال و عقلانیت را برپا و با دنیا رابطه مودت و دوستی برقرار خواهم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این جملات "سلام بر ایران، سلام بر اصلاحات، سلام بر هاشمی، سلام بر اسلام عزیز، سلام بر مردم خطه شمال و سلام بر قائمشهر" به سخنرانی خود پایان داد.

انتهای پیام/86008/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول