اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان

بسکتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کادر فنی تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان، بسکتبالیست نوجوان قزوینی را به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت کرد.

بسکتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، میلاد یوسفی که پیش از این در اردوهای قبلی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان حضوری فعال داشته است، قرار است از 23 خرداد ماه به همراه 19 ورزشکار دیگر تمرینات خود را در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار کند.

اردوی آماده‌سازی تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی بسکتبال غرب آسیا قرار است تا دهم تیر ماه به مدت 18 روز پیگیری شود تا به نوعی تیم ملی حضوری قدرتمند را در این رقابت‌ها تجربه کند.

یوسفی که در اردوهای قبلی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان نشان داده که از انگیزه بالایی برخوردار است، به طور حتم در کنار این امر، از قد و قامت بلند و کشیده‌ای برخوردار است که می‌توان اذعان کرد تجربه بالاتری را نسبت به دیگر ورزشکاران حاضر در این اردو دارد.

گواه این ادعا را حضور ارزشمند این نوجوان شایسته قزوینی به همراه تیم بسکتبال تکماش قزوین در فصل قبلی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به خوبی اثبات می‌کند، حضوری که به طور حتم زیر سایه قاسم کیانی و مهدی نوروزی سرمربی و سرپرست تیم تکماش که هر دو از قدیمی‌های بسکتبال سال‌های قبل و اخیر تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان هستند، پررنگ‌تر جلوه خواهد کرد.

یوسفی در حالی سال گذشته در تیم دسته اولی بسکتبال تکماش قزوین حضور داشت که با این تیم موفق شد، برای نخستین بار با شکست تیم قدرتمند فولاد ماهان اصفهان به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را به ویترین افتخارات ورزشی خود اضافه کند.

به طور حتم یوسفی باید قدر این موقعیت و فرصت ارزشمند را بیشتر بداند و در طول اردوی آماده‌سازی با تلاش و پشتکار مثال‌زدنی خود، مربیان تیم ملی را مجاب کند که در استفاده از وی دچار اشتباه نشده‌اند، گرچه به طور حتم این بسکتبالیست شایسته استان این توانایی را دارد که بهترین عملکرد را از خود در تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان بر جای بگذارد.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول