اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

کشف 23 دستگاه وسائط نقلیه سرقتی در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف 40 فقره انواع سرقت و 23 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در سطح استان خبر داد.

کشف 23 دستگاه وسائط نقلیه سرقتی در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، روح‌الامین قاسمی بیان داشت: با توجه به تعطیلات گذشته و حجم بالای مسافران از نقاط مختلف کشور به این استان، طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی در چندین مرحله عملیات پلیسی موفق شدند، 40 فقره انواع سرقت از جمله سرقت داخل خودرو، منزل، سرقت وسائط نقلیه را کشف و در این ارتباط تعداد زیادی از متهمان به سرقت را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از 14 دستگاه انواع خودرو سرقتی در این طرح‌ها خبر داد و افزود: در همین ارتباط 9 دستگاه انواع موتورسیکلت مسروقه از متهمان کشف و ضبط شد.

قاسمی اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با خرده‌فروشان ماموران با شناسایی نقاط آلوده و جرم‌خیز موفق شدند، 20 متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کرده از آنان مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی همچنین از شناسایی و دستگیری سه قاچاقچی کالا و داروهای قاچاق خبر داد و افزود: در این ارتباط بیش از 3 هزار نخ سیگار قاچاق به همراه مقادیر زیادی چوب‌آلات جنگلی قاچاق و داروهای غیر مجاز متادون کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تعطیلات چند روزه گذشته و حضور مسافران در مناطق توریستی و تفریحی استان از اتخاذ تدابیر انتظامی و امنیتی برای استقرار نظم و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها خبر داد و افزود: تعداد غریق در دریا نیز در این مدت دو نفر در شهرستان‌های رامسر و بابلسر گزارش شده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به آغاز طرح‌های سالم‌سازی دریا از چند روز آینده در استان مازندران افزود: فرماندهی انتظامی استان مازندران به عنوان متولی نظم و امنیت در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در سواحل دریا با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مقابله خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان در چند روز گذشته و حجم بالای تردد خودروها در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات گذشته خبر داد.

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول