اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

برنامه‌های اوقات فراغت قم نیازمند پشتیبانی بیشتر است

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم گفت: با توجه به تعداد زیاد جوانان، برنامه‌های اوقات فراغت قم نیازمند پشتیبانی بیشتری است.

برنامه‌های اوقات فراغت قم نیازمند پشتیبانی بیشتر است

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت اظهار داشت: در بخش اوقات فراغت گام‌های خوبی برداشته شده است اما با توجه به تعداد زیاد جوانان، برنامه‌های اوقات فراغت نیازمند پشتیبانی بیشتری است تا امکانات گسترده‌تر شده و برنامه‌ها از لحاظ کیفی ارتقا یابند.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان از طریق هیئت‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی و مدارس تخصصی مثل مدارس فوتبال، مدارس شنا و ... برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است که از اواخر خردادماه پس از امتحانات دانش‌آموزان به صورت گسترده شروع می‌شود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم با اشاره به فعالیت‌های اداره ورزش و امور جوانان در بحث امور فراغت گفت: دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان در این اداره قرار دارد. این دبیرخانه برنامه‌های امور فراغت جوانان را رصد می‌کند و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های متولی را انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: در جلسه اخیر ستاد ساماندهی امور جوانان مقرر شد که کمیته‌ای ذیل این ستاد در اداره ورزش و جوانان تشکیل شود و این کمیته برنامه‌های دستگاه‌ها را دنبال کند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به تصمیم اخیر دستگاه‌های استان در خصوص بهره‌برداری از امکانات ورزشی اظهار داشت: دستگاه‌های برخودار از امکانات ورزشی در استان اعلام آمادگی کردند که برای مخاطبین از سایر دستگاه‌های استان تخفیف ویژه‌ای را در نظر ‌خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: سازمان جوانان هلال احمر برنامه‌های خوبی برای اعضای خود و جوانان دیگر پیش‌بینی کرده است همچنین آموزش و پرورش نیز با توجه به امکانات خود برنامه گسترده‌ای در زمینه فعالیت‌های ورزشی، هنری و فرهنگی در نظر گرفته است.

جهان‌بینی با اشاره به کمک‌های ستاد ساماندهی امور جوانان به دستگاه‌های استان گفت: تلاش می‌کنیم از طریق ستاد ساماندهی امور جوانان منابع مالی را در اختیار دستگاه‌های فعال در طرح اوقات فراغت به صورت کمک‌های مستقیم یا به صورت غیرمستقیم قرار دهیم.

انتهای پیام/2258/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول