اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فریدونکنار:

کلاهبردار 500 میلیون ریالی دستگیر شد

فرمانده انتظامی فریدونکنار گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونکنار، متهم به 9 فقره کلاهبرداری را با 500 میلیون ریال کلاهبرداری دستگیر کردند.

کلاهبردار 500 میلیون ریالی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سید علی‌اکبر موسوی بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به ماموران پلیس آگاهی شهرستان فریدونکنار مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی از او از سوی فردی به نام "م- ر با وعده دروغین دریافت وام 200 میلیون تومانی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباخته با دریافت مشخصات فرد کلاهبردار، وی را پس از چند روز شناسایی کردند.

این مسئول ادامه داد: ماموران در ادامه با تعقیب و مراقبت از این فرد و شناسایی مخفیگاه او با هماهنگی مرجع قضایی متهم را در عملیاتی موفق پلیسی دستگیر کردند و متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس عنوان داشت که با وعده دریافت وام 200 میلیون تومانی از هر متقاضی دریافت وام پنج میلیون تومان کلاهبرداری می‌کردم.

موسوی افزود: این فرد در ادامه به 9 فقره کلاهبرداری و اخاذی بیش از 50 میلیون تومان از مالباختگان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد و با صدور قرار 200 میلیون تومانی روانه زندان شد.

وی در بیان خبر دیگری یادآور شد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این فرماندهی مبنی بر وقوع سرقت خودرو در یکی از خیابان‌های این شهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با دریافت این گزارش سریعاً وارد عمل شده و با تقویت گشت‌های انتظامی طرح مهار را در معابر خروجی سطح شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: ماموران گشت پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این فرماندهی حین انجام ماموریت و گشت‌زنی خودروی سرقتی را شناسایی کردند.

وی افزود: سارقان خودرو که با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشتند پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت با توجه به تعویض خودرو در بین راه خود را در محاصره ماموران گرفتار دیده و ناچار به تسلیم شدند.

موسوی خاطرنشان کرد: ماموران با عکس‌العمل سریع و غافلگیرانه متهمان به سرقت را دستگیر و خودروهای سرقتی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار یادآور شد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت سه دستگاه خودرو و چهار فقره سرقت داخل اعتراف کردند.

موسوی افزود: از متهمان دو دستگاه خودرو به همراه تعداد زیادی اموال داخل خودرو کشف و ضبط شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار 200 میلیون تومانی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2296/صا/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول