اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان:

اطلس صنایع ‌دستی سند راهبردی صنایع‌ دستی همدان است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان گفت: اطلس صنایع‌دستی سند راهبردی صنایع‌دستی همدان است و مسیر توسعه این بخش را مشخص می‌کند.

اطلس صنایع ‌دستی سند راهبردی صنایع‌ دستی همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی از 50 نفر هنرمندان، صنعتگران، صادرکنندگان برتر، مربیان آموزشی و پیشکسوتان حوزه صنایع‌دستی تجلیل شد.

همچنین اطلس صنایع‌دستی همدان که چندین سال در دست تدوین بود، در حاشیه این مراسم و در جمع فعالان عرصه صنایع‌دستی رونمایی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در حاشیه رونمایی از اطلس صنایع‌ دستی ضمن تشکر از عباسی معاون سابق صنایع‌دستی این اداره که شروع کار تدوین اطلس صنایع ‌دستی را بر عهده داشت، اظهار کرد: مسیر توسعه هر عرصه‌ای نیازمند یک سند راهبردی است و این سند نشان‌دهنده این است که از قبل چه داشته‌ایم و امروز چه باید داشته باشیم.

علیرضا ایزدی با بیان اینکه رونمایی از سند تدوین شده صنایع ‌دستی مسیر توسعه این بخش را مشخص می‌کند، افزود: در این اطلس تهدیدات و فرصت‌ها و نقاط قوت و ضعف صنایع‌دستی بر اساس برش شهرستانی در استان مشخص شده و آماده حرکت در مسیر توسعه این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه عدم برنامه‌ریزی همواره یکی از معضلات پیشبرد اهداف است، افزود: ما با نقشه راهی که این اطلس برای صنایع‌ دستی تعریف کرده است، می‌توانیم برای رفع دغدغه‌های این حوزه حرکت کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در پایان ابراز امیدواری کرد هنرمندان نیز با شناخت نقاط قوت و ضعف حوزه صنایع‌دستی در مسیر رفع نقاط ضعف و ارتقای نقاط قوت گام بردارند.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول