اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سفر دکتر ولایتی به اردبیل انجام می‌شود

ویزیت رایگان بیماران در ستاد انتخاباتی ولایتی در اردبیل

در آستانه سفر انتخاباتی دکتر ولایتی به همت جمعی از پزشکان و پرستاران استان اردبیل طرح ویزیت رایگان و پایش سلامت به مدت دو روز در ستاد انتخاباتی ولایتی برگزار می‌شود.

ویزیت رایگان بیماران در ستاد انتخاباتی ولایتی در اردبیل

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در استان اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در پاسخ جامعه پزشکی به برنامه‌های سلامت دکتر ولایتی امروز و فردا ویزیت رایگان و پایش‌ سلامت بیماران و مراجعه‌کنندگان در محل ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر ولایتی در اردبیل انجام می‌شود.

عبدالرضا راشد خاطرنشان کرد: با حضور پزشکان و پرستاران این طرح با هدف اطمینان‌بخشی به سلامت جامعه و آگاهی افراد از سلامت خود صبح و عصر برای خواهران و برادران انجام شده که تلاش می‌کنیم از این طریق رضایت مراجعان را برآورده کنیم.

وی یادآور شد: دکتر ولایتی خود به عنوان استاد دانشگاه و متخصص اطفال و فوق تخصص عفونی اطفال برنامه‌های جامعی را در حوزه سلامت دارد که در صورت پیروزی در انتخابات با اجرای آنها بخش عمده‌ای از سلامت جامعه تامین و تضمین می‌شود.

فردا سفر دکتر ولایتی به اردبیل و سخنرانی در مسجد سرچشمه

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در استان اردبیل گفت: امیدواریم در سفری که فردا دکتر ولایتی به استان اردبیل خواهد داشت دیدگاه‌های شفاف و روشن دکتر ولایتی و برنامه‌های اولویت‌دار وی را در تمام حوزه‌ها با جان و دل بشنویم تا مردم با بصیرت و روشنگری بتوانند به کاندیدای اصلح رای دهند.

راشد عنوان کرد: دکتر ولایتی از چهره‌های خدوم و ارزشی انقلاب و طراح برنامه‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان است که استقبال جامعه پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستانی از دکتر ولایتی حکایت از برنامه‌محور بودن نگرش دکتر ولایتی به حوزه سلامت دارد.

وی افزود: سفر دکتر ولایتی از ساعت هشت صبح فردا به اردبیل آغاز می‌شود و این نامزد انتخابات بعد از حضور در گلزار شهدا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضور یافته و با حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی دیدار خواهد کرد.

این فعال سیاسی در پایان گفت‌‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: دیدار مردمی دکتر ولایتی از ساعت 9:30 صبح در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود و ما مجوز لازم را از شورای تامین شهرستان گرفته‌ایم تا با حضور پر‌شور و شوق مردم در مسجد سرچشمه به عنوان مسجدی در هسته مرکزی شهر بتوانیم استقبال شایسته‌ای از دکتر ولایتی داشته باشیم.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول