اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد

اجرای طرح‏های بسیج سازندگی در سمنان با مشارکت بیش از 100 پایگاه روستایی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از اجرای طرح‏های بسیج سازندگی در استان سمنان با مشارکت بیش از 100 پایگاه روستایی خبر داد.

اجرای طرح‏های بسیج سازندگی در سمنان با مشارکت بیش از 100 پایگاه روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، جبار دوست‌محمدیان اظهار کرد: اولویت برنامه‌های سازندگی فعالیت‌های موضوعی اقتصاد مقاومتی با پنج عنوان فعالیت از قبیل پرورش قارچ، ورمی کمپوست، ماکیان، مرغ برمی و ماهی است که با رویکرد شکل‌گیری و تکمیل آن در حال تبدیل شدن به یک حماسه اقتصادی است.

وی مهم‏ترین فعالیت‌های بسیج سازندگی در سال 90 را برگزاری بیش از 60 نشست استانی و شهرستانی با موضوعات «اقتصاد مقاومتی»، همایش استانی رسم هجرت و شکوه هجرت با همکاری اقشار بسیج و برگزاری کلاس‌های توجیهی اصناف در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و آثار آن با همکاری بسیج اصناف عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجرایی سال 90 برپایی کارگاه‌های آموزشی تخصصی مهندسین بسیجی با همکاری بسیج مهندسین، تشکیل دو ستاد پشتیبانی از اردوهای هجرت سه به همکاری استانداری و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای محرومیت‌زدایی جهادی از دیگر برنامه‌های این سازمان است که با همکاری اقشار برگزار می‌شود و همچنین اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی از قبیل ساخت مسجد، حسینیه،‌حمام در حال انجام است.

دوست‌محمدیان افزود: امسال با حضور بیش از 100 پایگاه روستایی با همکاری جهاد کشاورزی در راستای تحقق حماسه اقتصادی در جهت افزایش کیفیت محصولات و تولیدات داخلی، حمایت و مصرف تولید داخلی و دوری از اسراف‌زدگی گام خواهیم برداشت.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از اساسی‌ترین راه‌های خلق حماسه سیاسی است همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمود تحریم‌ها نتوانسته‌اند، هدف دشمن را که تسلیم جمهوری اسلامی باشد برآورده سازد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به رویکرد بسیج سازندگی در خصوص تحقق منویات رهبری گفت: با حضور در انتخابات حماسه سیاسی خواهیم آفرید و با همین حماسه سیاسی زمینه خلق حماسه اقتصادی فراهم می‌شود.

دوست‌محمدیان افزود: سازمان بسیج سازندگی در نظر دارد با ترویج فرهنگ‌اسلامی و تبیین سخنان ولی‌فقیه در بین آحاد مردم و دلبستگی‌های آنها به نظام و بصیرت‌ سیاسی توسط گروه‌های جهادی حماسه سیاسی را تحقق بخشد.

انتهای پیام/74003/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول