اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمع‌آوری چهار کامیون تبلیغات غیرمجاز/ ستادهای امنیت انتخابات در استان البرز مستقر می‌شوند

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از روز پنجشنبه ستادهای امنیت انتخابات در فرمانداری‌های استان البرز مستقر می‌شود.

جمع‌آوری چهار کامیون تبلیغات غیرمجاز/ ستادهای امنیت انتخابات در استان البرز مستقر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در بازدید از ستاد انتخابات استان البرز اظهار داشت: ارتقای امینت برگزاری انتخابات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های برگزاری انتخابات است.

وی ادامه داد: باید هر چه در توان داریم در ارتقای امنیت در برگزاری انتخابات به کار گیریم و فرآیند انتخابات را در امنیت کامل برگزار نماییم.

این مسئول گفت: به منظور برقراری امنیت در برگزاری انتخابات علاوه بر استقرار ستاد انتخابات در استانداری در تمام فرمانداری‌های این استان نیز این ستاد مستقر می‌شود.

رجبی تأکید کرد: از آن جایی که فرصت تبلیغات روز پنجشنبه به پایان می‌رسد لذا هر گونه تخلف انتخاباتی بعد از این زمان باید توسط مراجع ذیربط رصد شده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

*جمع‌آوری چهار کامیون تبلیغات غیرمجاز

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از امحا و جمع‌آوری چهار کامیون تبلیغات غیرمجاز در کرج خبر داد و گفت: البته حجم تبلیغات بسیار بالاست و برای جلوگیری کامل از این گونه تخلفات باید نظارت کامل و ویژه‌ای داشته باشیم.

رجبی ادامه همچنین با تأکید بر این که البته تخلفات تبلیغاتی از چشم‌ها دور نخواهد ماند افزود: تمامی تخلفات تبلیغاتی در پرونده‌های نامزدها ثبت خواهد شد و در شعبه‌ای که بدین منظور در نظر گرفته شده است رسیدگی خواهد شد.

وی تعطیلی حفاری‌ها تا پایان انتخابات و لزوم صرفه‌جویی مالی در فرآیندهای انتخابات را از دیگر موارد مهمی ذکر کرد که در برگزاری انتخابات باید رعایت شود.

*در زندان‌ها نیز شعبه‌های اخذ رأی پیش بینی شده است

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده شعبه‌های اخذ رأی سیار در زندان‌ها نیز پیش‌بینی شده است.

رجبی افزود: برگزاری این دوره از انتخابات از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است چرا که دشمنان برای عدم حضور مردم در این انتخابات دسایس گوناگونی را چیده‌اند.

وی گفت: در این راستا لازم است تا مردم با حضوری پرشور و پررنگ در این انتخابات دشمنان را ناامید و مأیوس سازند.

انتهای پیام/2302/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول