اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 360

حسینی: رای اولی‌ها می‌توانند در انتخابات تعیین‌کننده باشند

سخنگوی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان گفت: رای اولی‌ها به عنوان بخش بزرگی از جامعه رای‌دهنده، می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب رئیس‌جمهور آینده کشور ایفا کنند.

حسینی: رای اولی‌ها می‌توانند در انتخابات تعیین‌کننده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسن حسینی شامگاه سه‌شنبه در جمع تعدادی از رای اولی‌های شهر گرگان اظهار داشت: روز رای‌گیری برای شما به عنوان نخستین تجربه می‌تواند تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشد.

انتخاب اصلح راه حل مشکلات کشور است

وی ادامه داد: هر رای شما جوانان، پاسخ کوبنده به کسانی است که از مشارکت ملت در سرنوشت خویش بیمناک هستند و نمی‌خواهند «حماسه سیاسی» مدنظر مقام معظم رهبری محقق شود.

حسینی با تاکید بر انتخاب اصلح به عنوان بهترین راه حل مشکلات کشور تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در طول یک، دو سال گذشته به حدی افزایش یافته که موجی از نگرانی را در پیر و جوان به وجود آورده است.

قالیباف می‌تواند حلال مشکلات کشور باشد

وی یادآور شد: برنامه‌های دکتر قالیباف و قول ایشان به مردم شریف ایران برای حل مشکلات کشور طی دوسال، نشان داد که این نامزد جهادی می‌تواند نقشی تاثیر‌گذار و تعیین‌کننده در حل مشکلات کشور ایفا کند. 

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف متذکر شد: شرکت در انتخابات و انتخاب قالیباف به عنوان نامزد اصلح می‌تواند موجی از امید به آینده را در میان مردم ایجاد کند.

ایران نیازمند مدیر جهادی است

حسینی افزود: امروز کشور ایران به کسی احتیاج دارد که مدیریتی جهادی داشته باشد و عقب‌ماندگی‌های کشور را برطرف کند.

به گفته وی: کارنامه هر شخصی می‌تواند ملاکی برای آینده و انتخاب او باشد که قالیباف دارای کارنامه‌ای روشن و برنامه‌ای مدون است.

حسینی با تاکید بر حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح حق ملت است و این حق را نمی‌توان به کسی دیگر سپرد، پس در انتخابات شرکت کنید و حماسه بیافرینید.

وی ابراز امیدواری کرد: انتخاب دکتر قالیباف به عنوان سکاندار اجرایی کشور شروعی برای حل مشکلات جوانان و توسعه ایران اسلامی باشد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال‌شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول