اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 359

حسینی زیدی: اکثر روحانیون گلستان از دکتر قالیباف حمایت می‌کنند

رئیس کمیته روحانیون ستاد مردمی حامیان دکتر قالیباف در گلستان گفت:‌ قریب به اتفاق روحانیون استان حمایت خود را از دکتر قالیباف اعلام کرده‌اند.

حسینی زیدی: اکثر روحانیون گلستان از دکتر قالیباف حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدقربان حسینی زیدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان اظهار داشت: طی سه جلسه حدود 150 تن از روحانیون استان در جلسات معرفی نامزد اصلح این ستاد حضور یافتند.

همه وظیفه داریم نامزد اصلح را به مردم معرفی کنیم

وی ادامه داد: همه وظیفه داریم ضمن پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و خلق حماسی، انتخاب اصلح را به همه مردم به وی‍ژه جامعه روحانیت معرفی کنیم.

حسینی زیدی با اشاره به جایگاه روحانیت در جامعه تصریح کرد:‌ روحانیون به عنوان نقطه اتکا و ملجا مردم باید در مسیر انتخاب فردی که بتواند در آبادانی کشور و رفاه ملت نقش روشنگری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در بین این تعداد نامزد و با احترام به همه آنان، اصلح‌‌ترین نامزد، دکتر قالیباف است که با برنامه و کوله‌باری از تجربه پا به میدان رقابت انتخاباتی گذاشته است.

تاکید بر وحدت تمامی عناصر جامعه برای تحقق سربلندی و توسعه کشور

این روحانی حامی دکتر قالیباف با اشاره به تاکید قالیباف بر موضوع پیشرفت و عدالت عنوان کرد: تاریخ معاصر ما، تاریخ تامل در مساله توسعه نیافتگی، خردورزی در چیستی و چگونگی رسیدن به پیشرفت توام با عدالت به عنوان خواست و مطالبه‌ی مهم مردم شریف ایران زمین است.

حسینی زیدی تصریح کرد: تحقق پیشرفت و عدالت در کشور، مستلزم بهبود و تقویت همه جانبه‌‌ی برنامه‌ها، رویکردها و نظامات اجرایی کشور است.

وی با تاکید بر وحدت تمامی عناصر جامعه برای تحقق سربلندی و توسعه کشور یادآور شد: در اندیشه دکتر قالیباف، کسانی که با اقدامات خود وحدت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند، عملکردشان با آرمان‌های انقلاب و رهبری فاصله و تعارض دارد.

حسینی زیدی خاطرنشان کرد: در دیدگاه این نامزد عملگرا و عدالت محور، چنین افرادی گوهر انقلاب را نمی‌شناسند و قدر این نعمت بزرگ و الهی را نمی‌دانند.

تاکید بر رعایت اخلاق‌مداری در تبلیغات انتخاباتی

وی با تاکید بر رعایت اخلاق در زمینه تبلیغات افزود: حفظ تقوای الهی و پرهیز از تخریب دیگر نامزدها مهمترین توصیه این مجموعه به ستادهای انتخاباتی استان است.

رئیس کمیته روحانیون ستاد مردمی حامیان دکتر قالیباف در گلستان خطاب به روسای این ستاد در شهرستان‌های استان متذکر شد: ضمن پرهیز از هرگونه بداخلاقی در زمینه تبلیغات انتخاباتی، با ایمان در مسیری که انتخاب کرده‌اید، گام بردارید.

حسینی ابراز امیدواری کرد به لطف خدا و تلاش همه حامیان این نامزد انتخاباتی، دکتر قالیباف بتواند با کسب آرای حداکثری، یازدهمین سکاندار اجرایی کشور شود.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول