اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

تمامی نگاه‌های دشمنان به انتخابات 24 خرداد دوخته شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان به اهمیت انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: تمامی نگاه‌های دشمنان به انتخابات 24 خرداد دوخته شده است که مشارکت حداکثری مردم چشم آنان را کور خواهد کرد.

تمامی نگاه‌های دشمنان به انتخابات 24 خرداد دوخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان در همایش بزرگ ناظران یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی در مجتمع امام خمینی سنندج اظهار کرد نظام سلطه برای اثرگذاری بر این انتخابات اقداماتی را انجام داده‌اند تا بلکه بتوانند بر این مسئله سرنوشت‌ساز اثر منفی بگذارند.

به گفته وی، آنها با هدف جداسازی مردم از نظام و در نتیجه کم‌رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات نقض آزادی‌های مذهبی و بحث اقلیت‌ها و حقوق شهروندی را پیش کشیده‌اند در صورتی که چنین عملی با اقدامات نظام در این خصوص کاملا متفاوت است.

حجت‌الاسلام حیدریان نگاه رهبری و نظام اسلامی به اقلیت‌ها را نگاهی برابر به ملت ایران دانست و گفت: همین اقلیت‌ها بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری برای کشور یک فرصت هستند و در طول این 34 سال ثابت شده است که تمامی ملت ایران از یک حقوق برابر برخوردارند.

وی این اقدامات خصمانه دشمنان را در راستای عدم مشارکت مردمی در صحنه سیاسی 24 خرداد و نیز به نوعی راه‌اندازی غائله‌ای دیگر عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس در ادامه 24 خرداد را تجلی‌گاه خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: در حقیقت مردم در این روز بار دیگر خط بطلانی بر برنامه‌ریزی و طراحی دشمنان مبنی بر جلوگیری از حضور مردم خواهند کشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان به اهمیت انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: تمامی نگاه‌های دشمنان به انتخابات 24 خرداد دوخته شده است که مشارکت حداکثری چشم آنان را کور خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حیدریان در ادامه وظایف اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی را یادآوری کرد و گفت: این افراد امانتدار مردم، نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

وی تصریح کرد: امانتدار مردم به لحاظ صیانت از آرای آنان و امانتدار ولایت به لحاظ توصیه‌های ایشان مبنی بر امانتداری درست و نظارت کامل بر صحت انتخابات است.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات، هر گونه سهل‌انگاری و کم‌کاری در این زمینه را ظلم به مردم، نظام و رهبری خواند.

حجت‌الاسلام حیدریان در پایان به اعضای هیئت نظارت بر انتخابات توصیه کرد: ناظران در شعبات اخذ رأی سرگرم مسائل حاشیه‌ای نشوند، برخورد یکسانی با نمایندگان کاندیداها داشته باشند، محل شعبات را ترک نکنند و اخلاق و حجاب اسلامی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول