اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستادهای مردمی روحانی در خراسان‌رضوی خبر داد

حضور روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداها در مراسم دیدار مردمی روحانی

قائم مقام ستاد های مردمی حسن روحانی در خراسان رضوی از دعوت روسای ستادهای انتخاباتی دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری برای حضور در مراسم دیدار مردمی روحانی در مشهد خبر داد.

حضور روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداها در مراسم دیدار مردمی روحانی

سعید محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، با اشاره به برنامه‌های حسن روحانی در مشهد مقدس اظهار کرد: این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری عصر امروز وارد مشهد می‌شود و سپس به زیارت حرم مطهر رضوی و بعد از آن به مزار شهدا می‌رود.

وی افزود: ساعت 17 امروز روحانی در محل ورزشگاه شهید بهشتی مشهد در جشن اعیاد شعبانیه و دیدار مردمی شرکت و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

قائم مقام ستادهای مردمی روحانی در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که از سوی ستادهای مردمی صورت گرفته، دعوت از روسای ستاد‌های انتخاباتی دیگر کاندیدا است؛ از جمله آنها می‌توان به حجت‌الاسلام سید موسی علم‌الهدی معین ولایتی در شرق کشور و دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان اشاره کرد که البته از وی دعوت ویژه به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم روسای ستادهای انتخاباتی دیگر کاندیداها دعوت ستادهای مردمی حسن روحانی را پذیرفته و در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول