اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

افزایش 150 هزار بشکه‌ای تولیدات پالایشگاه تبریز/ رعایت تمام استانداردها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که تمام استانداردها برای تولید بنزین در پالایشگاه تبریز رعایت می‌شود، گفت: مصوبات سفرهای رئس‌جمهور به این استان توسعه پالایشگاه تبریز و افزایش 150 هزار بشکه‌ای تولیدات این پالایشگاه است.

افزایش 150 هزار بشکه‌ای تولیدات پالایشگاه تبریز/ رعایت تمام استانداردها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا صبح امروز در همایش مدیریت مصرف و توسعه پایدار با بیان این که سخنرانی و دادن شعار بسیار آسان است اما باید آنها را عملی کرد، افزود: دولت‌های نهم و دهم به وعده‌های خود عمل کرد.

وی گفت: در این دولت در هشت سال در بخش‌های مختلف کارهای بسیار بزرگی برای آینده کشور انجام شده است.

اشرف‌نیا با بیان این که دولت احمدی‌نژاد توجه ویژه‌ای به مسایل زیست محیطی داشته است، اظهار کرد: در این دولت کارهای ارزنده‌ای در خصوص حمل و نقل و کاهش آلایندگی صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تمام استانداردها برای تولید بنزین در پالایشگاه تبریز رعایت می‌شود، اظهار کرد: از مصوبات سفرهای رییس جمهور به این استان توسعه پالایشگاه تبریز و افزایش 150 هزار بشکه‌ای تولیدات این پالایشگاه است.

اشرف‌نیا تاکید کرد: هدفمندی یارانه‌ها بهترین روش برای حفظ و تعدیل منابع عمومی و توزیع عادلانه ثروت در بین مردم کشور بوده است.

وی ادامه داد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور به تمام روستاهای استان حتی در دورافتاده‌ترین نقاط گازرسانی شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، مسکن مهر را یکی از طرح‌های موفق دولت احمدی نژاد برشمرد و گفت: با ساخت دو میلیون واحد مسکن مهر در کشور مشکل مسکن بسیاری از مردم رفع شده است.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد 95 هزار واحد روستایی در کشور مقاوم‌سازی شده است.

اشرف‌نیا همچنین اظهار کرد: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات 24 خرداد اصلح‌ترین فرد را که حافظ نظام جمهوری اسلامی و منافع ملت باشد را انتخاب خواهند کرد. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول