اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فناوری اطلاعات ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در اصفهان:

قالیباف با کارنامه‌ای درخشان وارد میدان انتخابات شده است

مدیر فناوری اطلاعات، رسانه و امور فرهنگی ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان گفت: محمدباقر قالیباف با کارنامه‌ای درخشان و شاخص و عملکرد بارز خود در مجموعه‌های اجرایی مختلف وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شده است.

قالیباف با کارنامه‌ای درخشان وارد میدان انتخابات شده است

مجتبی روانان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه رویکرد‌ها و اهداف این معاونت اظهار کرد: بازتاب استعداد نیرو‌های جوان در راستای حمایت از قالیباف از اهداف و رویکرد‌های اجرایی این معاونت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، آگاهی و شفاف‌سازی عموم مخاطبان با هدف افزایش حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه با استفاده از نیرو‌های جوان و کارآمد در این معاونت صورت گرفته است، ادامه داد: همچنین این معاونت با این اقدامات در راستای بیان اصول و ارزش‌های گفتمان و مبانی انقلاب اسلامی در سطح استان اصفهان گام برداشته است.

مدیر فناوری اطلاعات، رسانه و امور فرهنگی ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان فعالیت در فضای رسانه‌ای را بر مبنای اخلاق‌مداری دانست و تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اصل فعالیت‌های تبلیغاتی در ستاد مرکزی بر مبنای عدم اسراف و عدم انجام تبلیغات پر‌هزینه است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه ما در این انتخابات سوق دادن مردم به سوی گفتمان جهادی به منظور تغییر رویکرد و سبک مدیریتی بسته کشور است، ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های مختلفی در این معاونت به منظور حمایت از محمدباقر قالیباف به عنوان کاندیدای اصلح این دوره از انتخابات صورت گرفته است.

روانان با اشاره به اینکه روابط عمومی، رسانه‌ها، تبلیغات، مراسم‌ها و برگزاری همایش‌های مختلف به منظور حمایت از محمدباقر قالیباف از بخش‌های فعال در این معاونت است، تاکید کرد: بخش‌های فعال در این معاونت در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های اساسی و اصولی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه محمدباقر قالیباف با کارنامه‌ای درخشان و شاخص و عملکرد بارز خود در مجموعه‌های اجرایی مختلف وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شده است، افزود: فضای مجازی زیرمجموعه بخش رسانه‌ها است و با توجه به مشخصات و مقتضیات فرهنگی مردم استان اصفهان، پورتال تحلیلی- خبری تیتر داغ ویژه استان اصفهان طراحی و راه‌اندازی شده است.

مدیر فناوری اطلاعات، رسانه و امور فرهنگی ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان با اشاره به اینکه طراحی این سایت از پنجم فروردین ماه امسال آغاز و در ابتدای اردیبهشت ماه امسال نیز این سایت رونمایی شد، گفت: این پورتال تاکنون با فعالیت چهار خبرنگار فعال در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روزانه داغ‌ترین و به‌روز‌ترین اخبار را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در بخش رسانه‌های مکتوب نیز با توجه به مقتضیات و زیر‌ساخت‌‌‌های فرهنگی استان یک نشریه داخلی با عنوان تیتر داغ به صورت هفتگی چاپ شده و در اختیار عموم مخاطبان قرار گرفته است، که این نشریه تا روز انتخابات در شهرستان‌ها و مناطق ستادی موجود در سطح استان توزیع می‌شود، اظهار کرد: در بخش رسانه‌های مکتوب نیز روزنامه تهران امروز بین دویست مرکز اداری و سازمانی و به ویژه بین شهرستان‌های استان اصفهان توزیع شده است.

روانان با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ارسال ایمیل صورت می‌گیرد، ادامه داد: همچنین ارسال پیامک به گروه‌های مخاطبان از جمله برنامه‌های این معاونت است که هر گروه خاص، پیامک‌های خاص خود را دریافت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در بخش برگزاری مراسم‌ها نیز روزانه حداقل حدود 10 مراسم در سطح استان برگزار شده که پوشش تمام این مراسم‌ها به عهده این معاونت است، تصریح کرد: در بخش فرهنگی و آموزشی تعریف شده در این معاونت نیز یک بسته محتوایی بین تمام اعضای ستادی و مخاطبان خاص این ستاد توزیع شده است.

مدیر فناوری اطلاعات، رسانه و امور فرهنگی ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان با تاکید بر اینکه این بسته شامل دو بولتن پاسخ به تخریب‌ها و بولتن آموزشی سفیران جبهه پیشرفت و عدالت است، اضافه کرد: پاسخ به تخریب‌های موجود بر علیه دکتر قالیباف به عنوان هدف این ستاد در بولتن نخست محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در بولتن آموزشی نیز اهداف، کارنامه و برنامه‌های محمدباقر قالیباف به صورت دقیق و مدون بیان شده است، تاکید کرد: در بخش فضای رسانه‌های تصویری نیز با تولید بیش از 10مولتی‌مدیا ویژه استان اصفهان فعالیت‌های ویژه‌ای را در راستای حمایت از قالیباف دنبال کرده‌ایم.

روانان افزود: براساس آیه قرآن ضمان عمل افراد قول و عمل گذشته و کارنامه آنان است و به اعتقاد ما دکتر قالیباف طی سال‌های گذشته و از دوران جوانی تاکنون کارنامه‌ای شاخص و درخشان از خود به جای گذاشته و تمام فعالیت‌های اجرایی قالیباف در راستای اهداف و رعایت ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده است و با تحقق حماسه سیاسی مردم، حماسه اقتصادی نیز به دستان قالیباف محقق می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول