اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز فراخوان کرسی علمی ورزشی در پیام‌نور استان زنجان

فراخوان کرسی علمی ورزشی ششمین المپیاد دختران دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در استان زنجان منتشر شد.

آغاز فراخوان کرسی علمی ورزشی در پیام‌نور استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این کرسی علمی ورزشی با موضوع مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی با همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان پیام نور برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به این کرسی علمی تا دهم مرداد‌ماه و زمان داوری آثار تا 17 مردادماه سال جاری اعلام شده است و تمامی صاحب‌نظران، اعضای هیئت علمی و دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور می‌توانند در این کرسی شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه نقد یا نظر خود را در قالب فرم ویژه موجود در سایت zanjanpnu.ac.ir تنظیم کرده و آثار خود را حداکثر در یک صفحه و 400 کلمه به دبیرخانه المپیاد ورزشی به آدرس پست الکترونیکی admin@zanjanpnu.ac.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است، چکیده آثار ارسالی پس از بررسی توسط شورای تخصصی کرسی در کتابی جامع منتشر و به همه نظرات دریافت شده توسط دبیرخانه گواهی اهدا می‌شود.

بدیهی است گردهمایی مذکور ویژه اعضای هیئت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی سراسر کشور (سراسری، آزاد و پیام نور) بوده و دانشجویان در صورت پذیرش نظر خود می‌توانند مجوز حضور در این رویداد را دریافت کنند.

انتهای پیام/73005/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول