اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

برگزاری مانور انتخاباتی در خوزستان/ صندوق‌ها از ساعات اولیه 24 خرداد پذیرای خوزستانی‌هاست

استاندار خوزستان گفت: امروز و فردا مانوری برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات برگزار می‌شود تا اگر کمبود و نقصی در برنامه‌های در دستور کار است رفع شود.

برگزاری مانور انتخاباتی در خوزستان/ صندوق‌ها از ساعات اولیه 24 خرداد پذیرای خوزستانی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات پیش‌روی شوراها و ریاست جمهوری اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابت پرشور در شهرهای مختلف استان اندیشیده شده و اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا امروز و فردا مانوری برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات برگزار می‌شود تا اگر کمبود و نقصی در برنامه‌های در دستور کار است رفع شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های نظارت انتخابات، هم در سطح ریاست جمهوری و هم در سطح انتخابات شوراها انجام شده است.

وی همچنین عنوان کرد: از دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرستان و مردم نیز انتظار داریم بیش از پیش امینت و سلامت انتخابات را حفظ کرده و ما را برای برگزاری خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری همراهی کنند.

حجازی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از همان ساعات اولیه روز 24 خرداد پذیرای شهرهای مختلف استان خوزستان در پای صندوق‌‌های اخذ رای باشیم، گفت: امیدواریم همانگونه که انتخابات گذشته رکوردی در تمام دوره‌های انتخابات در سال‌های بعد از انقلاب بود، امسال هم رکورد جدیدی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم قطعا برای اعلام حمایت از جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با امام شهدا و شهدای گرانقدر پای صندوق‌ها حاضر خواهند شد، عنوان کرد: حضور مردم می‌تواند موجب شود که دشمن از به کار بردن روش‌های مختلف برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران و یا اعمال فشارهای بیشتر، دست بردارد.

استاندار خوزستان با اشاره به مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری کشورمان خاطرنشان کرد: پس از مناظره‌ها و آغاز تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، یک شور و نشاط بسیار خوبی در مردم استان ایجاد شده است و مطمئنا این روند در باشکوه برگزار کردن انتخابات بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول