اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر خبر داد

مشارکت 10 هزار نفر برای برگزاری انتخابات در اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر گفت: برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و حداکثری در این شهرستان بیش از 10 هزار نفر مشارکت خواهند داشت.

مشارکت 10 هزار نفر برای برگزاری انتخابات در اسلامشهر

غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ما در آستانه برگزاری انتخاباتی حساس و سرنوشت‌ساز قرار داشته و برای نخستین‌بار دو انتخابات مهم یعنی دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارتی و کمیته‌های مختلف امنیتی و بازرسی در ماه‌های اخیر تلاش بسیار زیادی در اسلامشهر انجام داده و در نهایت توانستیم تمام امکانات لازم برای برگزاری انتخابات حداکثری و پرشور را در این شهرستان فراهم کنیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی در اسلامشهر تأکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان نداریم و تا این لحظه نیز هیچ مشکل و تخلفی از سوی کمیته‌های نظارتی و بازرسی به ستاد انتخابات و نهادهای مسئول گزارش نشده است.

آرام افزود: برای اینکه بتوانیم به بهترین شکل ممکن دو انتخابات پیش‌رو را برگزار کرده و آرای مردم را در امنیت کامل جمع‌آوری، شمارش و اعلام کنیم، بیش از 10 هزار نفر از افراد معتمد محلی و امین که از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و شهروندان مورد اطمینان مردم هستند، با ستاد انتخابات و بخش‌های مختلف اجرایی و نظارتی همکاری دارند.

* استقرار 281 شعبه اخذ رای در اسلامشهر

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فراهم‌سازی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه اجرا اشاره کرد و گفت: با توجه به تراکم جمعیتی در اسلامشهر تعداد 281 شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش‌بینی شده است که در روز 24 خرداد در نقاط مختلف شهرستان مستقر خواهند شد.

فرماندار اسلامشهر گفت: از این تعداد 216 شعبه در مرکز اسلامشهر، 14 شعبه در منطقه احمدآباد مستوفی و مابقی در بخش چهاردانگه مستقر می‌شوند و مردم از بابت دسترسی به شعب اخذ رأی هیچ مشکلی ندارند.

وی با تأکید بر اینکه اعضای ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارتی و عوامل حاضر در شعب اخذ رأی از هیچ یک از کاندیداها حمایتی ندارند، گفت: خوشبختانه تا این لحظه تمام کارهای مربوط به برگزاری انتخابت در اسلامشهر بر اساس قانون صورت گرفته و تخلف از قانون را تحت هیچ شرایطی نمی‌پذیریم.

آرام در پایان اذعان کرد: هدف ما برگزاری انتخابات در صحت کامل و رعایت قانون است و امیدواریم با حضور گسترده مردم در انتخابات و برگزاری رقابتی سالم و پرشور و حداکثری، شاهد خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد باشیم.

انتهای پیام/2302/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول