اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زنجان:

نیروی انتظامی با قانون گریزان به شدت برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی زنجان گفت: نیروی انتظامی با قانون گریزان به شدت برخورد می‌کند.

نیروی انتظامی با قانون گریزان به شدت برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی در دفتر امام جمعه زنجان به نقش بازار و اصناف در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: نقش ارزشمند بازاریان در دوران هشت سال دفاع مقدس را نمی‌توان فراموش کرد.

وی با اشاره به اینکه بازاریان در دوران دفاع مقدس قسمتی از جنگ را اداره می‌کردند، تصریح کرد: در این دوران عده‌ای از این اصناف به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به عده‌ای از بازاریان متدین که به خمس و زکات مقید هستند اشاره و تصریح کرد: این بازاریان زمینه ازدواج بعضی جوانان را فراهم می‌کنند.

وی اقدامات نیروی انتظامی را به دو دسته سلبی و ایجابی تقسیم کرد.

صالحی با بیان اینکه در اقدامات سلبی همه نظارت‌ها و برخورد به سمت و سوی پلیس است، گفت: بعد از اقدامات سلبی نوبت اجرای اقدامات ایجابی است.

وی به وضعیت حجاب بانوان در جامعه اشاره کرد و افزود: شاید هر شب چند کیلو مواد مخدر در استان جابه‌جا شود و کسی متوجه آن نشود اما صحنه‌های بدحجابی بانوان همیشه در مقابل چشمان مردم است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه گاهی در استان زنجان با صحنه‌هایی روبه رو می‌شویم که زیبنده استان نیست، اظهار کرد: عموما فضای جامعه خوب است اما وجود چند مشکل به سرعت در جامعه مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی همه تلاش خود برای ایجاد آرامش مردم انجام دهند، تصریح کرد: نیروهای انتظامی در مواجه با افراد متخلف سخت برخورد می‌کنند.

صالحی با بیان اینکه در امر تبلیغات ستادهای کاندیداها نمادی از انتخابات هستند، گفت: ستادها در امر تبلیغات قانونمند باشند تا با اقدامات ناشایست خود مخرب کاندیداها نشوند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از ساعت 8 صبح فردا 23 خرداد ماه جاری ممنوع است، گفت: همچنین در این زمان چسباندن عکس کاندیداها در خودروها نیز ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان زنجان اضافه کرد: نیروی انتظامی با قانون گریزان به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/73008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول