اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی عنوان کرد

آذربایجان غربی جزو پنج استان برتر کشور در اجرای برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی سال گذشته جزو پنج استان برتر کشور در اجرای برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی بود.

آذربایجان غربی جزو پنج استان برتر کشور در اجرای برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدعلی مختاری عصر چهارشنبه در نشستی با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، با اشاره به 27 خرداد به عنوان سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: با نزدیک شدن به این ایام، یاد و خاطره سنگرسازان بی‌سنگر در طول هشت سال دفاع مقدس به ویژه امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تصریح کرد: شعار هفته جهاد کشاورزی سال جاری همه‌باهم حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تعیین شده است.

مختاری بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و گفت: انتخابات محل تجلی حضور و نشاط سیاسی جامعه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: خلق حماسه سیاسی زمانی تحقق می‌یابد که مردم به عنوان رکن بنیادین این حماسه حضوری فعال، پویا و پرنشاط در انتخابات داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شکوه حضور مردم در انتخابات سبب افزایش عزم و اراده مردم در انتخابی دقیق نسبت به فرآیندهای مدیریت جامعه می‌شود.

مختاری با اشاره به تولید ملی، پایداری تولید، اشتغال و صیانت از شغل‌ها در بخش کشاورزی آذربایجان غربی، تصریح کرد: سال گذشته با حمایت و حضور کشاورزان در تحقق شعار سال با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موفق عمل کردیم.

وی مهم‌ترین عامل موفقیت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را توجه به برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد و ابراز داشت: در این راستا سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی سال گذشته جزو پنج استان برتر کشور در اجرای برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی بود.

انتهای پیام/61010/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول