اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات پردیس خبر داد

تشکیل کمیته امحای تبلیغات انتخاباتی در پردیس

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس گفت: در کمیته امحای شهرستان پردیس، برابر قانون نیروی انتظامی و شهرداران موظف هستند تا تخلفات انتخاباتی و تبلیغاتی را در که در سطح شهر صورت می‏گیرد، بررسی و امحا کنند.

تشکیل کمیته امحای تبلیغات انتخاباتی در پردیس

احسان اشرفی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: این کمیته از روز نخست تبلیغات نامزدها به صورت فعال در سطح شهرهای بومهن، پردیس و روستاهای اطراف توسط بخشداری‏ها و دهیاری‏ها آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه نصب پوستر و عکس در خارج از مراکزی که توسط شهرداری‏ها نصب شده، غیر قانونی است، اضافه کرد: نصب پوستر بر روی جداول، تیرهای برق، کیوسک‏های تلفن، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، پل‏های عابر و پست‏های برق و تلفن خلاف قانون است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس افزود: همچنین اگر عکس‏ها و بنرهایی خارج از سایز قانونی یعنی بزرگ‏تر از 100 در 70 سانتی‏متر در خارج از ستاد انتخاباتی نامزدها نصب شده باشد، به نامزدها تذکر داده می‏شود که این بنرها را جمع‏آوری کنند.

اشرفی افزود: کمیته امحا نیز نسبت به جمع‏آوری و مستندسازی این موارد و در مرحله بعد انتقال این موارد به مراجع قضایی اقدام می‏کند.

برگزاری جلسه مشترک توجیهی بازرسان و سربازرسان انتخابات در پردیس

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس همچنین از برگزاری جلسه مشترک توجیهی بازرسان و سربازرسان در این شهرستان خبر داد و افزود: این جلسه برای توجیه بازرسان و سربازرسان و همچنین هماهنگی بین سامانه اجرایی و فرمانداری برگزار شده است.

اشرفی اضافه کرد: در این جلسه مواردی که بازرسان باید در روز انتخابات رعایت کنند و همچنین هماهنگی‏هایی که ستاد انتخابات و بازرسان باید با هم قبل و حین رأی‏گیری و همچنین بعد از انتخابات داشته باشند، مورد رسیدگی و تعامل قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس تصریح کرد: در این جلسه تعداد 14 نفر از بازرسان و سربازرسان حضور داشتند.

وی ادامه داد: همچنین همایشی در وزارت کشور و با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد انتخابات استان تهران، فرمانداران، رؤسای ستادهای شهرستان‏ها و نمایندگان فرماندار و مسئولان کمیته‎‏ها برگزار شد که از شهرستان پردیس 91 نفر از نمایندگان فرماندار در این همایش حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/2568/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول