اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت در انتخابات مظهر پشتیبانی مردم از انقلاب است

دعوت ‌تبلیغات اسلامی قزوین از مردم برای حضور گسترده در انتخابات‌

اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شرکت در انتخابات بارزترین مظهر حضور مردم همیشه در صحنه و پشتوانه عظیم انقلاب و کشور ذکر شده است.

دعوت ‌تبلیغات اسلامی قزوین از مردم برای حضور گسترده در انتخابات‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این بیانیه آمده است: جمعه 24 خرداد، ملت شریف و بزرگوار ایران، بار دیگر در معرض آزمونی مهم و سرنوشت‌ساز قرار گرفته و با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به پای صندوق‌های رأی فرا خوانده شده‌اند تا اتحاد و وحدت کلمه خود را در این روز به نمایش بگذارند و با انتخاب نامزد اصلح، شایسته، متدین، متعهد و مؤمن به مردم، انقلاب، نظام و امام راحل (ره)، اداره مقدرات کشور را به دست او بسپارند.

در این بیانیه شرکت در انتخابات بارزترین مظهر حضور مردم همیشه در صحنه و پشتوانه عظیم انقلاب و کشور ذکر شده است که می‌تواند همچون سنگری مستحکم سرنوشت ملت و کشور را از هر آسیبی مصون کند و دشمنان را از تعرض و گستاخی باز دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه اذعان می‌‌شود: مردم سرزمینی که هر سال، حداقل برکات یک انتخاب را تجربه کرده است، نیازمند توصیه و تأکید نیست.

این بیانیه می‌افزاید: با این حال اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین لازم می‌داند در شور و نشاط فراوانی که در فضای مناسب و سالم انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ایجاد شده است، همراه با دیگر عاشقان و دلسوختگان اسلام و سرزمین اسلامی از مردم فهیم و اندیشمند ایران اسلامی دعوت کند تا با حضور خود، بار دیگر حماسه سیاسی خلق کرده و وظیفه انسانی و اسلامی خود را به جا آورده و از تمامیت حقوق خود دفاع کنند.

انتهای پیام/77002/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول