اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

تأمین امنیت انتخابات با حضور 6 هزار نیرو پلیس

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: بیش از 6 هزار نیرو پلیس امنیت انتخابات 24 خرداد در استان بوشهر را بر عهده دارند.

تأمین امنیت انتخابات با حضور 6 هزار نیرو پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات خبر داد و گفت: برای تسهیل در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی طرح‌های انتظامی و ترافیکی ویژه پلیس اجرا خواهد شد.

وی افزود: بیش از 6 هزار نیروی تأمین کننده امنیت انتخابات تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته و پلیس با تمام تجهیزات و امکانات زمینه‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی برای خلق حماسه ماندگار سیاسی در استان بوشهر را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با تشکیل ستاد تشکیل انتخابات فرمانده انتظامی استان تمام نیروهای پلیس در بلوک‌بندی مشخص و با دستور‌العمل مدون توجیه و محل مأموریت آن‌ها مشخص شده است.

عباس‌زاده با بیان اینکه حفظ نظام، امنیت و آرامش جامعه در ایام انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است خاطرنشان کرد: در تأمین نظم و امنیت انتخابات سپاه پاسداران استان بوشهر، فرمانده دریابانی استان و نیز نیروهای کمکی از ناجا و با فرماندهی انتظامی استان بوشهر همکاری خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم متدین و قانونمدار استان بوشهر با رعایت نظم و آرامش و تعامل با پلیس به شور و نشاط انتخابات کمک خواهند کرد.

عباس‌زاده بر تأکید بر حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: شهروندان ساعات اولیه صبح و میانه روز را برای حضور در حوزه‌های اخذ رأی برنامه‌ریزی کرده و پس از رأی دادن از تجمع در حوزه‌های اخذ رای خودداری کنند.

وی هرگونه تبلیغ علیه کاندیداها در روز جمعه و محل اخذ رای را ممنوع دانست و گفت: پلیس از حضور افراد غیر مسئول در شعب اخذ رای جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح ترافیکی مخصوص انتخابات خبر داد و گفت: هرگونه تجمع موتوری و خودرویی در محل شعب اخذ رای ممنوع بوده و در تمام شعب اخذ رای کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: رانندگان در روز جمعه از توقف‌های بی‌جا و پارک دوبله که منجر به سد معبر و ایجاد گره‌های ترافیکی در سطح شهرها به ویژه شعب اخذ رأی می‌شود پرهیز کنند.

عباس‌زاده بیان داشت: در روز انتخابات فعالیت گشت‌های انتظامی در سراسر استان بوشهر تشدید، ایست و بازرسی‌های موقت نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول