اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کرمان:

500 خبرنگار انتخابات کرمان را پوشش می‌دهند / ارسال 3 میلیون نفر پیامک انتخاباتی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: 500 خبرنگار انتخابات را در استان کرمان پوشش خبری می‌دهند.

500 خبرنگار انتخابات کرمان را پوشش می‌دهند / ارسال 3 میلیون نفر پیامک انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی سلطانی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 500 خبرنگار، گزارشگر، عکاس خبری و تصویربردار از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و مطبوعات اخبار انتخابات را در استان کرمان پوشش می‌دهند.

وی بیان کرد: هماهنگی لازم برای صدور کارت خبرنگاران انجام شده است و فرمانداری‌ها کارت‌های خبرنگاران شهرستانی را صادر می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از آمادگی 40 اکیپ خبری صدا و سیمای استان کرمان برای پوشش اخبار انتخابات در استان کرمان خبر داد و افزود: این اکیپ‌های خبری در سراسر استان کرمان حضور دارند و اخبار انتخاباتی را مخابره می‌کنند.

سلطانی تصریح کرد: مصاحبه استاندار کرمان بعد از ظهر امروز در ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما و ساعت 16 از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش یک هزار نفری روابط عمومی‌های استان کرمان با هدف تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بیان کرد: مدیران روابط عمومی‌های فرمانداری‌های شهرستان‌های تابعه استان کرمان به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی ستاد انتخابات شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند و مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نماینده کمیته اطلاع‌رسانی در مجموعه‌های خود هستند.

این مسئول از فعالیت مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان کرمان برای برگزاری انتخابات باشکوه خبر داد و ابراز کرد: اتاق ویژه خبر در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان برای مخابره اخبار راه‌اندازی شده است.

سلطانی ابراز داشت: 3 میلیون نفر پیامک انتخاباتی شامل اخبار و گزیده فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره انتخابات از سوی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با هدف تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات به مخاطبان ارسال شده است.

وی با قدردانی از عملکرد رسانه‌های استان کرمان در پوشش اخبار انتخاباتی خاطر نشان کرد: خبرنگاران صدا و سیما،‌خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پای ثابت کمیته اطلاع‌رسانی بودند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: سایت استانداری کرمان در روز 24 خرداد اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات را منتشر می‌کند.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول