اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

شجاعت جانبازان در تاریخ این کشور چون نور می‌درخشد

استاندار اردبیل گفت: شجاعت و ایثارگری جانبازان در تاریخ این کشور چون در تابان و نور همیشه جاوید می‌درخشد.

شجاعت جانبازان در تاریخ این کشور چون نور می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز جانباز و میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) در اردبیل اظهار داشت: حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) بزرگ پرچمدار اسلام است، بنابراین جایگاه رفیع جانبازان بسی بالاتر از آن است که ما توصیف می‌کنیم.

وی تصریح کرد: جانبازان سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند که در همه ادوار انقلاب و پس از آن نقش اساسی در ولایت‌پذیری و دفاع از کیان و ناموس جامعه اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

نیکزاد، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از جانبازان سرافراز عنوان کرد و افزود: جانبازان و ایثارگران آیات و نشانه‌های انقلاب بوده و این افراد به عنوان الگو در جامعه هستند.

این مسئول بیان داشت: جانبازان با شجاعت، ایثارگری و فداکاری امتحان خود را داده و قبول شده‌اند و باید رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها به نسل امروز و آیندگان انتقال داده شود.

وی تصریح کرد: شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند و از نوامیس، دین اسلام و انقلاب محافظت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده انقلاب و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند، یادآور شد: شهدا و جانبازان با گذشتن از جان خود در دفاع از نوامیس و مجاهدت در راه خدا برای کشور آزادی و استقلال را به ارمغان آوردند.

نیکزاد با بیان اینکه باید در مقابله با تهاجم فرهنگی هوشیار و بیدار باشیم، اضافه کرد: هدف اصلی دشمنان خانواده‌های شهدا و جانبازان است و باید در این راستا با بصیرت و هوشیاری مواظب فرزندان و جوانان خود باشیم.

رئیس کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ابراز کرد: جانبازان با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند و هم اینک وظیفه ماست با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی در صدد رفع مسایل و مشکلات این قشر شریف باشیم، چراکه فعالیت ما در مقایسه با رشادت‌های جانبازان بسیار ناچیز است.

وی با بیان اینکه باید مقام و جایگاه جانبازان از سوی تمام آحاد جامعه حفظ شود و تکریم جانبازان فراموش نشود، متذکر شد: فداکاری جانبازان در دفاع مقدس قابل جبران نیست و برای ارزش‌گذاری به رشادت شهدا و جانبازان نمی‌توان حد و اندازه‌ای تعیین کرد.

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از سوی استاندار اردبیل از جانبازان سلحشور و سرافراز استان تجلیل شد.

انتهای پیام/62007/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول