اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/خلق حماسه تا انتخاب اصلح/

ترکاشوند: جمعیت هلال احمر تویسرکان تمام وقت آماده است

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: گروه امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان در راستای خدمات‌دهی به مردم به صورت تمام وقت فعال هستند.

ترکاشوند: جمعیت هلال احمر تویسرکان تمام وقت آماده است

حسین ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان انتخابات را صحنه نمایش اراده و باور ملی ملت ایران خواند و ابراز کرد: مردم ما امروز با اراده پولادین در صیانت از اعتقادات و باورهای ملی خود با لبیک به ولی و مولای خود نقشه دشمنان اسلام را نقشه برآب می‌کنند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی به انتخابات نگاهی تکلیفی دارند و یقیناً امروز با بصیرت و آگاهی کامل برای ادای تکلیف خود به مثابه یک فریضه در انتخابات حاضر شده و حماسه می‌آفرینند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان ابراز داشت: امروز دشمنان با ذهنیتی غرض‌آلود وارد شده‌اند، پس ضرورت دارد همگان در تمام لحظه‌ها به هوش باشیم و اجازه ندهیم اندیشه ناپاک نظام سلطه غرب بر ما غالب شود.

وی ادامه داد: استکبار و دست نشانده‌های آن سعی می‌کنند با حاشیه‌سازی حضور مردم ما را کمرنگ جلوه دهند تا به دنیا القا کنند که مردم ما ناامید هستند.

ترکاشوند با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم مسئولیت واگذار شده را به نحو احسن انجام دهیم، اظهار داشت: امروز هوشمندانه عمل کردن لازمه پیروزی است چراکه کوچکترین کوتاهی و تعلل بستر را برای نفوذ دشمن فراهم خواهد کرد.

وی زمان‌شناسی را برای شکست طاغوت به عنوان مؤلفه‌ای کاربردی برای این روز تعیین‌کننده عنوان کرد و گفت: دنیا روند انجام فرایند انتخابات ما را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کند پس حضور و عملکرد ما در این رویداد باید به‌ موقع و سنجیده باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه همه با هم متحد و منسجم پا به عرصه گذاشته و درست و خردمندانه تصمیم‌گیری کنیم، تصریح کرد: نباید خودمان را کنار بکشیم، بلکه باید با توجه به نقش خود وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان امروز سه انتخابات برگزار می‌شود، گفت: مردم تویسرکان ضمن انتخاب رئیس جمهور و شورای شهر و روستا، کاندیدی مورد نظر خود را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گزینش می‌کنند.

ترکاشوند افزود: جمعیت هلال احمر همانند دیگر نهادهای شهرستان برای خدمتگزاری به مردم شریف و شهیدپرور و مشارکت و خلق حماسه سیاسی در این روز بزرگ آمادگی کامل را برای  خدمت‌رسانی دارد.

رئیس هلال احمر شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم در این زمان برای امنیت خاطر مردم شده است، افزود: تیم پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر تویسرکان در خیرآباد و مرکز با حضور 24 ساعته امدادگر به منظور اطلاع‌رسانی در تمامی ساعات امروز آماده باش و پاسخگوی مطالبات  مردم هستند.

وی در پایان با بیان اینکه با توکل بر خدا و توسل به اهل بیت(ع) مردم ما امروز با بالاترین میزان رأی و انتخابی اصلح استخوان‌های کفر را درهم می‌شکند، خاطر نشان شد: مرم شهرستان همانند حضور چشمگیر و اثرگذار خود در تمام عرصه‌های انقلاب نیز با مشارکت حداکثری برگی زرین را همراه دیگر مردم این سرزمین در تاریخ حماسه ایران همیشه سرافراز ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام/89010/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول