اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دعوت عمومی برای شرکت در انتخابات

استاندار یزد رای خود را به صندوق انداخت

استاندار یزد پس از دعوت عموم مردم برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار یزد رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، استاندار یزد صبح امروز با حضور در شعبه ثابت شماره یک یزد مستقر در مسجد روضه محمدیه یزد (پایگاه مبارزات انقلاب) رای خود را به صندوق انداخت.

محمدرضا فلاح‌زاده پس از حضور در مسجد روضه محمدیه یزد در خیابان امام خمینی(ره) که همواره یکی از شعبه‏های شلوغ اخذ رای در انتخابات است، رای خود را در حضور امام جمعه و مسئولان لشکری استان به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور این جمعیت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری یادآور حضور مردم در دوره‌های قبلی و یادآور حضور مردم در مبارزات مردم علیه رژیم صهیونیستی و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

استاندار یزد افزود: همانگونه که مردم در عرصه‌های مختلف تاریخی و راهپیمایی‌های گوناگون از جمله روز قدس و 22 بهمن حضور داشتند امروز نیز حضور گسترده خود را پیش‌از آغاز رای‌گیری نشان دادند.

وی عنوان کرد: حماسه سیاسی که در نظر رهبر انقلاب اسلامی است با این شور و گستردگی مردم و صف طولانی مردم در مسجد روضه محمدیه در حال خلق شدن است.

وی افزود: این نظام را خود مردم به دست آوردند و با تلاش و سختی برای آن جانفشانی کردند و رابطه دینی با این نظام دارند و به نظر می‌رسد مردم حماسه سیاسی را در سالی که به این نام مزین شده خلق خواهند کرد.

استاندار یزد تصریح کرد: در استان یزد تمامی کارهای لازم برای اخذ رای انجام شد و بیش از 17هزار نفر درگیر کار انتخابات هستند که برای برقراری امنیت، نظارت بر روند رای‌گیری، بازرسی و ... کار پشتیبانی، خدماتی و اداری را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه رای دادن حق قانونی و وظیفه شرعی مردم است، ادامه داد: حضور مردم در انتخابات یعنی بهره‌مندی از حقی که قانون اساسی به آنها داده است و باید از این حق خود در راستای انتخاب آگاهانه و حضوری دشمن شکن استفاده کنند.

انتهای پیام/90004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول