اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امنیت انتخابات خراسان شمالی تاکید کرد

تردد خودروهای حامل تصاویر نامزدهای انتخاباتی در شعب رای ممنوع

دبیر ستاد امنیت انتخابات خراسان شمالی تاکید کرد: تردد هرگونه خودروی حامل تصاویر نامزدهای انتخاباتی در حوالی شعب اخذ رای ممنوع است.

تردد خودروهای حامل تصاویر نامزدهای انتخاباتی در شعب رای ممنوع

محمد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برابر مصوبه انتخابات گردش هرگونه خودرو در محدوده شعب اخذ رای در حالی که حاوی تصاویر نامزدهای انتخاباتی باشند، ممنوع بوده و متخلف در مرحله نخست از سوی پلیس تذکر می‌گیرد.

وی افزود: این موضوع در صورتی که از سوی راننده خودرو رعایت نشود، برای بار دوم مدارک وی اخذ و تا زمانی که الصاق تصاویر از خودرو پاک نشود، مدارک عودت داده نخواهد شد.در صورت عدم تمکین، خودرو متوقف و به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

امیری با اشاره به ساماندهی 6 هزار نیروی امنیتی برای برگزاری انتخابات امروز اظهار کرد: هزار و 500 نفر از این تعداد از نیروهای بسیج سپاه استان بوده که در تأمین امنیت شعب اخذ رای در اقصی نقاط استان با پلیس همکاری دارند.

دبیر ستاد امنیت انتخابات خراسان شمالی یادآور شد: نیروهای بسیج مأمور به همکاری با نیروهای انتظامی از نیروهای بومی سطح استان بوده که از یک ماه قبل آموزش‌های لازم را به منظور حفاظت از صندوق‌ها و صیانت از آرای مردم فرا گرفتند.

وی همچنین از آمادگی تعدادی نیرو اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی به عنوان احتیاط در مرکز استان برای هرگونه همکاری با محافظان صندوق‌ها در استان هم خبر داد.

امیری ادامه داد: بعد از ظهر روز گذشته نیز به مناطق صعب‌العبور استان اعزام تا در امر برگزاری این رویداد بزرگ و تأمین امنیت شعب مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ‌گونه مشکل و بی انضباطی در شعب اخذ رای مشاهده نشده است، گفت: رای گیری در خراسان شمالی در صحت و سلامت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/63002/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول