اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

مشکل امنیتی در انتخابات نداشتیم/ حضور حماسی مردم پای صندوق رای

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون مشکل امنیتی در انتخابات نداشتیم، گفت: از زمان آغاز رای‌گیری شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای بودیم.

مشکل امنیتی در انتخابات نداشتیم/ حضور حماسی مردم پای صندوق رای

محمدحسن پرآور در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده از سراسر استان بوشهر، شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای بودیم و امیدواریم این حضور تا پایان زمان رای‌گیری ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: از ساعت 4.5 بامداد امروز فرمانداران شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کرده‌اند و صندوق‌های اخذ رای را در شعب منتخب مستقر کردند.

معاون استاندار بوشهر تاکید کر د: انتخابات در تمام شهرستان‌ها در ساعت مقرر آغاز شده و مردم هم حضوری حماسی پای صندوق‌های اخذ رای داشته‌‌اند.

پرآور گفت: از مردم انتظار داریم حضور در انتخابات را به ساعات پایانی مهلت رای‌گیری موکول نکنند چرا که با وجود برگزاری دو انتخابات همزمان ممکن از وقت آنان تلف شود.

وی بیان کرد: از نظر امنیتی تاکنون مشکلی نداشتیم و انتخابات در کمال آرامش در حال برگزاری است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: در مورد تمدید مهلت رای‌گیری بنا به درخواست استان‌ها و صلاحدید وزیر، زمان رای گیری قابل تمدید خواهد بود اما در حال حاضر انتخابات تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول